Jump to content

[Internet] Kan geen connectie krijgen met GTAForum

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste Gtaérs, ook wel gtáforum lid genoemd. :*D

Dat even terzijde, ik zit met een zeer en zeer groot probleem. :sigaar:

Als ik gewoon via mijn router, dns-auto probeer te connecten met gtagames en/of gtaforum krijg ik niks te zien.

Ik heb geprobeerd in te loggen met een proxy (ik weet dat het niet toegestaan is maar ik ben ten einde raad).

En dan krijg ik ineens de hele site te zien voledig werkend.

Heeft iemand hier al eens last van gehad?

Alvast bedankt, want Proxy vindt ik niet acceptabel maar ik weet nu op dit momment niks anders. :N

(Graag serieuze antwoorden. :) )

Geplaatst: (bewerkt)

Lees dit even:

Nameserver hadden/hebben een storing. Dit is nu gedeeltelijk opgelost

Een nameserver zorgt ervoor dat een domeinnaam bijvoorbeeld gtagames.nl naar het ip 193.238.26.68 gaat

Mensen kunnen dus ook gewoon 193.238.26.68 in hun browser invullen om op de site te komen.

Domeinnamen zijn dus uitgevonden om het wat makkelijker te laten lopen.

Helaas was het programma wat er voor zorgt gister in de soep gedraait. Alles is nu zover ik weet weer opgelost.

Wel houden mensen helaas nog problemen door hun pc de verkeerde informatie onthoud.

Maar dat is snel opgelost via:

Start --> Uitvoeren --> cmd

ipconfig /flushdns

Excuses voor het ongemak.

:engel:

Bewerkt: door royboyvdv

Bedankt maar het werkt helaas niet. Alle andere sites werken zelfs. Zelfs Phost.nl.

Het werkt zonder proxy ook niet in internet explorer :duh:.

Als jullie nog iets weten laat het dan even weten want nu ben ik 5mb van me snelheid kwijt. :{

+ Edit: Het Ip: 193.238.26.68 adres werkt ook niet.

Bewerkt: door SummerBase

Ja de Dns is doorgespoelt, maar dat ding geeft gewoon niks aan zonder connectie met de proxy. :sst:

Edit: Ik heb het even nagekeken met; ipconfig/displaydns daar stond de grote heer ook niet tussen. :ch:

Ik ga wel even restarten. :cab:

Edit 2: Ik heb het modem even gerestart nu zegt firefox; server niet gevonden. :{

Geplaatst:

Dat klopt, er waren gister wat stooringen. Tot zover ik weet is alles weer opgelost, thuis had ik dit ook. Ik kan nu gewoon vanaf school (gister niet) en nu ook weer thuis computeren. Het was even stressen, maar als het goed is kun je nu gewoon overal weer op het forum komen.

Je hebt gelijk Ruurd31 ik las het op de site van mijn provider. Sommige sites waren niet toegangkelijk via je eigen ip. Daarom was het dus ook mogelijk om via een proxy (ander ip) hier te komen.

Nu is het gelukkig weer mogelijk om zonder proxy hier te komen, bedankt voor het helpen :klap:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...