Arjen Geplaatst: 5 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Goed, bij deze dan zijn de tutorials helemaal weer up to date. Ik probeer vanaf nu mezelf er aan te houden om elke nieuwe tutorial er in te zetten. Reageren
Traser Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Goed, bij deze dan zijn de tutorials helemaal weer up to date. Ik probeer vanaf nu mezelf er aan te houden om elke nieuwe tutorial er in te zetten. Mijn tutorials staan er niet bij Reageren
M4X Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Goed dat dit topic weer up to date is, zo is het weer wat makkelijker om alles te vinden. Ik wilde nog een klein foutje melden: Bij de 'B' staat dezelfde tutorial van mij (Basic Signature) twee keer vermeld Reageren
Arjen Geplaatst: 5 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Mijn tutorials staan er niet bij Gefixt, ze staan nu onder de 'J' van jup. Goed dat dit topic weer up to date is, zo is het weer wat makkelijker om alles te vinden. Ik wilde nog een klein foutje melden: Bij de 'B' staat dezelfde tutorial van mij (Basic Signature) twee keer vermeld Aye! Ook gefixt, het is nu Basic Signature Tutorial en Basic Tutorial is weggehaald. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 De link naar de stock signature van M4X loopt dood. Reageren
Arjen Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 De link naar de stock signature van M4X loopt dood. Bedankt Mirrrr, bij deze gefixt (link moest naar topic 52109 leiden ipv 52108 ). Reageren
White Gold Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Mijn teken tutorial staat er ook niet bij Link. Ik vind hem zelf wel een mooie vermelding waard Greetz, WG. Reageren
xSWEETxGIRLx Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Echt hele fijne tuts, sommige een beetje onduidelijk, maar gebruik ze zelf ook.. Hoewel ik nu geen photoshop meer heb, kijk ik ze toch nog door:D Reageren
Thabit Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 (bewerkt) Tijd voor een update :O ? (Ik wil anders wel een nieuwe Tut list maken ) Bewerkt: 4 augustus 2008 door Thabit Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 mijn tut staat er niet in die is hier te vinden [tut] je pc in top conditie te houden alvast bedankt Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 (bewerkt) mijn tut staat er niet in die is hier te vinden [tut] je pc in top conditie te houdenalvast bedankt Dit komt omdat dit GRAPHICS TUTORIALS zijn en niet de andere TUTS Bewerkt: 11 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren
Rullez Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 mijn tut staat er niet in die is hier te vinden [tut] je pc in top conditie te houdenalvast bedankt Ik heb nog een kleine toevoeging, namelijk dat je software, hardware en web design tutorial hier kan vinden. Staat jou tutorial er nog niet bij dan moet je een moderator van het des betreffende forum een PB sturen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.