ootjuh Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Hey, zit al een tijdje in san fierro, wanneer kun je naar Las Venturas? word wel een beetje saai nu Reageren
Sh Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Gewoon alle San Fierro missies spelen en je komt vanzelf in Las Venturas! Kijk ook ff op wikigta als je wil weten hoeveel missies je nog moet! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Even een tip. Ik zou in San Fierro eerst alle Jizzy missies doen. En dan alle Woozie missies. Want dan kan je als eerst Ryder vermoorden. En de Zero en Wang cars missies zou ik gewoon doen als je het spel hebt uitgespeeld. Want dat hoeft niet voor de verhaal lijn. En het zijn niet veel missies in San Fierro. Een stuk of 15. Reageren
Dago58x Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 (bewerkt) Doe maar eerst de missie's in sanfierro maar daarna kom je desert tegen daar moet je 4 missie's doen Daarna Krijg Je Learing To Fly(Vliegschool) Het is wel beetje moeilijk maar je moet aan wenne heb je het af krijg je telefoon van woozie en dan kun je gerust missie's doen in Las Venturas Veel Succes.. Bewerkt: 28 maart 2006 door Dago58x Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Gewoon de missies in San Fierro uitspelen. Als het je niet lukt, kun je altijd op Wikigta.nl kijken voor tips, het hier vragen op het forum of je een savegame in de savegame aanvraag zetten. Veel plezier en succes! Reageren
~Mario~ Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 (bewerkt) Het zijn geloof ik ook niet zoveel missies in San Fierro.Als het je echt niet mag lukken, vraag het dan of post je savegame. Of kijk naartuurlijk even op:www.wikigta.org Bewerkt: 28 maart 2006 door mario Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Dat is toch na de missie waarbij je de vliegrijbewijs moet halen. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Learning to fly dat is missie waar je vliegrijbweijs kan behalen. Maar volgens mijn ging het hier over San Fierro missies. Reageren
LucasV Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Na Yay Ka-Boom-Boom kun je naar The Dessert. Na Green Goo kun je geloof ik missies doen in Las Venturas. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Na Yay Ka-Boom-Boom kun je naar The Dessert. Na Green Goo kun je geloof ik missies doen in Las Venturas. Als je de vliegschool hebt gehaald kan je al naar Lv.Maar voor de laatste missies in Las venturas moet je green goo halen. Reageren
Alexy Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Even een tip.Ik zou in San Fierro eerst alle Jizzy missies doen. En dan alle Woozie missies. Want dan kan je als eerst Ryder vermoorden. En de Zero en Wang cars missies zou ik gewoon doen als je het spel hebt uitgespeeld. Want dat hoeft niet voor de verhaal lijn. En het zijn niet veel missies in San Fierro. Een stuk of 15. Yay, ik zit de hele tijd te kloten met die missie van Zero (dat je met zo'n helicoptertje iets met een basis moet doen), en kwam er echt niet uit . Reageren
oentje13 Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 als z'on gast met een vervormde stem belt, toch dan moe je de toetsen veranderen, werkte bij mij wel tenminste Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Even een tip. Ik zou in San Fierro eerst alle Jizzy missies doen. En dan alle Woozie missies. Want dan kan je als eerst Ryder vermoorden. En de Zero en Wang cars missies zou ik gewoon doen als je het spel hebt uitgespeeld. Want dat hoeft niet voor de verhaal lijn. En het zijn niet veel missies in San Fierro. Een stuk of 15. Yay, ik zit de hele tijd te kloten met die missie van Zero (dat je met zo'n helicoptertje iets met een basis moet doen), en kwam er echt niet uit . Nou laat die missies van Zero gewoon zitten. dat kan je beter doen na End of the Line. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Ik heb de missies van zero ook pas na end of the line gedaan. Maar succes met uitspelen van San Andreas. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.