kristof01 Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 kun je ook een gangwar beginnen als je geen mannetje hebt gerekuteerd? want ik ben nu in SF dus momenteel is er geen enkel grove str. lid in LS te vinden. grtzzz kristof01 Reageren
Froodooo Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Het is zeker mogelijk om ook zonder Gangleden te recruteren een gangwar te starten. Maar als je in San Fierro bent aangekomen, dan kun je toch al geen gebieden meer veroveren in Los Santos? Reageren
kristof01 Geplaatst: 28 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Het is zeker mogelijk om ook zonder Gangleden te recruteren een gangwar te starten.Maar als je in San Fierro bent aangekomen, dan kun je toch al geen gebieden meer veroveren in Los Santos? het lukt mij nooit om een gangwar te beginnen, en ja ik heb er al alles over gelezen hoe het moet maar nog heb ik het niet door... Reageren
Maarten!! Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 (bewerkt) je hoeft geen mannetje te rekruteren om een gang war te starten maar als je in san fierro bent zie je geen gebied dus het kan niet en alles is ingenomen door de ballas en de vagos en wanneer je dat weer kan doen time will tell maar als je het wilt weten is er de zoekfunctie froodoo was voor Bewerkt: 28 maart 2006 door killer of police Reageren
Dago58x Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Nou het is eigenlijk simpel!!! Maak gewoon meer missie's af Als je Vertical Bird Tegen Komt Maak Die Missie Ook Af Als je het heb gehaald kun je pas Veroveren.. Veel Succes!! Reageren
kristof01 Geplaatst: 28 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Nou het is eigenlijk simpel!!!Maak gewoon meer missie's af Als je Vertical Bird Tegen Komt Maak Die Missie Ook Af Als je het heb gehaald kun je pas Veroveren.. Veel Succes!! ok, dus ik moet nog laaaaaaaang w8en Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Maak gewoon meer missie's afAls je Vertical Bird Tegen Komt Maak Die Missie Ook Af Als je het heb gehaald kun je pas Veroveren.. Na Home Coming, komen er weer gebieden op je kaart. Je kunt na deze missie weer gebieden overenemen gang-wars doen. En Froodoo: Inderdaad, als je in San Fierro bent aangekomen zijn de gekleurde gebieden weg. Alle Ballas-members hebben het grootste deel op hun naam staan (Dus in bezit). Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Na de missie Home Coming MOET je weer hoods veroveren. En je hebt 35 % van alle hoods nodig. Dat zijn ongeveer 20 hoods. Maar doe gewoon lekker de missies in San Fierro en Las Venturas. Het heeft GEEN zin dat je nu terug gaat naar Los Santos. Er zijn nu toch geen missies meer. Iedereen haat je iedereen schiet op je. En je ziet alleen maar Ballas en Vagos. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.