quincy225 Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Hier voor had ik heir ookal een bericht over maar die savegame deed het niet wie kan Air Raid,Supply Lines... en 555 We Tip enNew Model er is 1 bijgekomen graag snel antwoord voor vanavondt graag klaar! savegame http://rapidshare.de/files/16632078/GTASAsf1.b.html
Ruurd31 Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 (bewerkt) Doe ik voor je. Vreemd dat hij niet wou, maar ik heb hem binnen een half uurtje hier weer Gehaald: Air Raid & Supply Lines Ik heb deze beide missies gehaald. Voor Air Raid kreeg ik als beloning $3000,= en voor Supply Lines $5000,=. De volgende Zero missie: New Model Army staat voor je klaar. Voor de eerste 2 Zero missies heb ik geen cheats of mods gebruikt. Gehaald: New Model Army Ik heb deze missie gehaald. De beloning was $7000,= en er is een Asset voor Zero's shop. Je kunt daar dagenlijks $5000,= ophalen. Verder is er een nieuwe missie voor je geopend. Een zero's challenge, deze vind je achter in het kamertje. Gehaald: 555 WE TIP Natuurlijk heb ik deze missie ook voor je gehaald. Toen ik hem zou uploaden, zag ik dat ik New Model Army ook moest doen, dus daarom duurde het wat langer. Maar ik heb hem ook gehaald. Hiervoor kreeg ik geen beloning, maar je kunt er nu Valet-Challenge doen. Verder is de volgende missie Deconstructie voor je geunlockt. Deze kun je doen bij je garage in Doherty. Veel succes verder, de savegame zit in de bijlage . Bewerkt: 28 maart 2006 door Ruurd31
quincy225 Geplaatst: 28 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Doe ik voor je. Vreemd dat hij niet wou, maar ik heb hem binnen een half uurtje hier weer ja is goed ruurd31
Recommended Posts