SWYV Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 (bewerkt) SWYV's skins for GTA SA lijst 1) ice hockey skins ik geloof dat jullie dit zoow bekende ijshockeys teams kennenMighty ducks en Red wings pack (pulls en petten voor beiden)vervangt hockeytop.txd en captruckwat bevatten die mods + screensAnaheim Mighty Ducks: pull en pet.. - Detroit Red Wings: pull (2versies (wit and rood) and pet.witte pull - rode pull - pet - >>>DOWNLOAD<<< Iron Maiden t-shirt vervangt tshirtmaddgrey.txd - >>>DOWNLOAD<<<Mighty Ducks hockeykleding(eigenlijk gemaakt door HeavyHamer)vervangt hockeytop.txd>>>DOWNLOAD<<<akelige t-shirtvervangt tshirtbobomonk - - >>>DOWNLOAD<<< Bewerkt: 28 maart 2006 door sonny yoshi Reageren
Jorge_F Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Zoals ik je al gezegd heb, ziet er zeer mooi uit . Je hebt veel aandacht in deze mod's gestopt en dat is er ook aan te zien. KUTGW . Reageren
Blastov Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Man, die textures heb jij mooi aangepast Vooral die 'Mighty Ducks hockeykleding' vind ik stoer Keep Up The Good work ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.