Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Games

Soort design: Signature

Size design: maximaal 500x150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk

Iemand? :)

Geplaatst:

Is goed. Als ik er klaar mee ben, zet ik hem in dit bericht. ;)

Sorry Arjen, Bongo was eerst. :puh:

Geplaatst:

Misschien beetje onnodige post, maar ik zou ook wel een keertje weer aan een battle mee willen doen.

Geplaatst:

Het was erg moeilijk om een keuze te maken maar mijn stem gaat naar Bongo.

Ik ben namelijk een grote fan van Race-Games. :)

Geplaatst:

Dizzee

Die van Bongo is niet slecht. Alleen dat blokjeseffect hinderd me.

Die van Dizzee vind ik perfect :). Alleen die 'hobbelige' tekst vind ik niet mooi.

Geplaatst:

Ik stem op Bongo.

Het spijt me Dizzee, maar in jou signature lijkt niet veel te zitten. Ik zelf ben geen groot photoshopper, maar ik had de achtergrond van Bongo wat meer fantasie gedaan, wat leuker en spannender. Die van Dizzee is mij wat te druk, en hij is té vol. Daarom mijn stem naar Bongo. Verder: :klap:

Geplaatst:

Stem Dizzee.

Supermooie achtergrond, die ring eromheen is erg origineel, en die letters zijn magnifiek(?). Alles past inelkaar..

Die van Bongo is ook wel mooi, maar je had beter die blokjeslayer achter de render kunnen doen. Ook lijkt het een beetje alsof de render een beetje is ingedruk. Dat NFS logo heb je wel heel erg mooi gedaan.

Al met al stem ik dus op Dizzee. :Y

Geplaatst:

Bongo omdat ik het heel mooi vindt die auto maar Dizzee heeft ook een mooie.Dus stem naar Bongo.

Geplaatst:

Stem:Dizzee.Dizzee heeft een mooiere achtergrond,die van Bongo is ook heel mooi,maar de achtergrond vind ik minder.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...