Grove St. Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Ik stem op Bongo. Het spijt me Dizzee, maar in jou signature lijkt niet veel te zitten. Ik zelf ben geen groot photoshopper, maar ik had de achtergrond van Bongo wat meer fantasie gedaan, wat leuker en spannender. Die van Dizzee is mij wat te druk, en hij is té vol. Daarom mijn stem naar Bongo. Verder: Same Comment Stem: Bongo
vice Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 (bewerkt) bongo: het is heel mooi gemaakt,alles zit goed in elkaar. maar ik vind die puntjes niet echt passen,ook die tekst is van de game wel,maar jou prent zegt me toch neit veel. het spijt me bongo! dizzee: die van jou van plinter cell s ook redelijk kleiner in tekst is ook goed. het is normale tekst zonder tekens,het is donker en toch zichtbaargenoeg! de achtergrond past er bij(past ook bij bongo zijn sig). eigenlijk heb ik niet veel min punten. stem gaat naar: ..ik denk dat ik de stem ga moeten uitbrengen naar...dizzee! Bewerkt: 28 maart 2006 door vice
RobbertR Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Stem: Dizzee Meer mijn style. Die van Dizzee ziet er wat proffesioneler uit. Die van Bongo ziet er uit als een beginners sig. Niet dat dat geeft. Je had beter tegen iemand anders gaan battle.
Slimm Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Battle afgelopen, winnaar Dizzee. 1 Punt voor jou. Closed.
Recommended Posts