Jump to content

max health

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een vraagje: ik probeer steeds de max health erbij te krijgen maar het lukt me niet :( ik heb gta sanandreas op de playstation 2 kan iemand mij vertellen hoe je max health erbij krijgt?

Geplaatst: (bewerkt)

Met deze cheat: R1, R2, L1, Circle, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up

Krijg je levensbalkje weer vol, let wel op je krijgt ook heel erg veel geld, dat is wel jammer, als je het zelf wilt verdienen.

Je kan ook de cheat Down, X, Right, Left, Right, R1, Right, Down, Up, Triangle invoeren, bij deze cheat kan je niet dood gaan door kogels, vuur en messen. Wel kan je nog steeds dood gaan door explosies, vallen van gebouwen, verdrinken en overreden worden.

Voor cheats en andere weetjes over gta kan je op Wikigta.org kijken.

Bewerkt: door Typhoon

oja als je van een gebouw valt kun je met je joystick naar beneden gaan en heb je nog 1 % healt dus zo kun je eoneindig van gebouwen springen :puh:

doe de ambulance missies heb je 150% healt

Bewerkt: door Sunray
Geplaatst:

Typhoon hij bwedoel niet het balkje weer vol te krijgen maar LANGER te krijgen

Dat kan je doen door

De ambulance missies te voltooien tot lvel 12

en volgen mij lukt dat ook met hoertje als je die in je auto laat

@typhoon: Je hoeft Niet altijd te cheaten hoor

gebruik leven pick-ups

eet wat (hamburger ofzo :bonk::bonk: ) of maak je zelf dood dan is het balkje ook weer vol

GreetzZzZ

Naar de Paramedic missie's krijg je 150 health. In de loop van het spel groeit je levensbalkje vanzelf ook een beetje.

@masterbrain, dat weet ik wel. Maar ik dacht dat hij cheats bedoelde, maar je hebt gelijk.

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Als je vordert in het spel, en goed traint (fietsen, hardlopen, zwemmen, sportschool) krijg je ook langzaam een langer health balkje. Maar de ambulance missies zijn de makkelijkste en snelste manier. In Angel Pine zijn deze missies makkelijk te doen.

Veel succes!

Geplaatst:

Ambulance missies doen, Als je die doet tot level 12 heb je health 150. Als je dit bereikt hebt kan je niet meer health krijgen. Ook kan je je armor balkje omhoog halen. Zelfde verhaal maar dan 12 politie missies,

En armor is 150. Ik zoek nog even met de zoekfunctie voor je.

Hier topic: Klik

Nog een: Klik

Nog een: Klik

verder kan je het best de Ambulance missies in Fort Carson doen. Klein dorpje maar je hoeft nu niet zo ver te rijden als je iemand moet ophalen...

SilverDust ;)

• 2 years later...
Geplaatst:

Ik ben naar Angel Pine gegaan! Maar nergens stond een ambulance! :(

kan iemand mij helpen?!

Geplaatst:
Ik ben naar Angel Pine gegaan! Maar nergens stond een ambulance! :(

kan iemand mij helpen?!

Kijk.. je haalt een Ambulance ergens in SA, dan rijdt je naar Angel pine en start daar de Ambulance missies.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...