.Levi. Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Welkom leden! Hier in dit topic bij Thema - Natuur/Gebouwen kun je de creatie's van de kandidaten nog eens goed bekijken voordat je je stem uitbrengt. Op deze manier breng je een stem uit: [b]Naam:[/b] (kandidaat) [b]Waarom:[/b] "Niet verplicht" Ik wil alle kandidaten heel veel succes wensen. Let the votes begin! Prijs: Header bovenaan het sub fora! (1week) Stemmen kan t/m 4 April.
Ruurd31 Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 (bewerkt) Welkom leden! Hoi Levi . lol -------- Wat een eer. Ik als eerste Naam: Dizzee Waarom: Ik vind deze gewoon heel mooi. Dit is echt wat je goed kan, er zit een enorme mooie sfeer in en dat blauwe is inderdaad heel mooi. Dit is erg mooi werk, een mooie blauwe stad. Mag ik raden wat het is? Mijn gok gaat naar Miami (Vrenigde Staten). Bewerkt: 28 maart 2006 door Ruurd31
Dizzee Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Naam: Thabit Waarom: Gewoon op gevoel gestemd.
GTA-Sheep Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Mijn stem gaat naar Matthijs....die was bijna gelijk met -Niels- maar daar vond ik de letters ietsje minder mooi...mooi werk jongens Maar toch: Matthijs
.Levi. Geplaatst: 28 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Naam: congo Waarom: Ik stem op congo omdat ik vind dat dit weer iets anders is dan wat de meeste hebben. Afrika en die zebra's op de achtergrond. Ik zie dat je erg creatief bezig bent geweest. Die afrikaanse man aan de rechterkant is ook erg leuk, vooral met die mooie kleuren op zijn gezicht. De border van de signature mocht wel anders, maar zo erg is het niet. Goed gedaan congo!
RonaldVC Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Naam: Thabit. Waarom: Die signature is heerlijk rustgevend en geeft een perfecte pittoreske uitstraling.
XboxGta Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Naam: Dizzee Waarom: Hij is gewoon heel mooi door dat licht met dat donker Succes!
Jorge_F Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Naam: Ruben414 Waarom: Ik vind het plaatje leuk gedaan en het effectje zeer mooi. Border past er ook wel bij .
-Roy- Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Naam: Dizzee Waarom: Ziet er leuk uit met dat sneeuw effect!
SamShine Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Naam: Thabit Waarom: Ik heb echt het gevoel dat ik in de natuur zelf sta bij zijn signature, dit zecht genoeg denk ik!
-Niels- Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) Ik wil ook stemmen. Naam: Ruben414 Waarom: De signature is een mooi rustgevend plaatje, het doet me denken aan de tijd in 1900...ik weet niet waarom. Het tekenachtige + de scanlines maken het geheel af. KUTGW Ruben!! Bewerkt: 29 maart 2006 door -Niels-
Xtreem-designer Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Naam: -niels- Waarom: omdat het mooi opgevuld is
Slimm Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Het is afgelopen jongens en Thabit is de winnaar! Gefeliciteerd Thabit! Je header komt eraan
Recommended Posts