SWYV Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 ik heb vandaag een nieuwe mod gemaakt tot nu toe heb ik er 5verschillende skins van gemaakt en ja jij leest het goed, voor de skateboard, ik laat die gewoon vervangen door de stomme schep (shovel) zie screens voor bewijzen enz... skateboard 1 GTA garage mod manager ingame skateboard 2 GTA garage mod manager skateboard 3 GTA garage mod manager skateboard 4 GTA garage mod manager skateboard 5 GTA garage mod manager ingame - >>> DOWNLOAD<<< have fun!!! Reageren
Dynamic Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Hey Vet Sonny Yoshi! Netjes Reageren
Blastov Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Nice man Die textures heb je er mooi op geplakt Reageren
SWYV Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 (bewerkt) zometeen 10nieuwe screens posten van 10nieuwe, ik vind dat er een paar veel mooier eruitzien want van de merk "Blind" hier de nieuwste update van vandaag 30maart: skateboard 6 GTA garage mod manager skateboard 7 GTA garage mod manager skateboard 8 GTA garage mod manager skateboard 9 GTA garage mod manager skateboard 10 GTA garage mod manager skateboard 11 GTA garage mod manager skateboard 12 GTA garage mod manager skateboard 13 GTA garage mod manager skateboard 14 GTA garage mod manager skateboard 15 GTA garage mod manager >>> DOWNLOAD<<< Bewerkt: 30 maart 2006 door sonny yoshi Reageren
gybrus Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 moooi heel mooi. trouwens die graven op de foto heb je zeker zelf gemaakt... (namelijk nog niet gezien...) heb je ook al een spawn point gemaakt?? egt heel mooi beter dan de officiele. greets gybrus Reageren
SWYV Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 het vervangt de schop (shovel) dus jij kun er eentje vinden achter huis van ryder je buur, of bij Catalina's huis nabij Dillimore Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.