Jump to content

mp3 radio

bronzenknieschijf

Recommended Posts

Geplaatst:

heey mijn mp3 radio station cant nie vanzelf.. moek et elke keer met de hand doen.. k heb em op atomaties scannen gezet dus ik wete nie wat het probleem is en wat ik moe doen om het optelossen...

weet iemand het miss?? :bonk:

Geplaatst:

Probeer deze stappen allemaal netjes op volgorde. Dit heb ik ook gedaan, en ik kan nu muziek luisteren wanneer ik wil. Ik hoef ze niet de hele tijd opnieuw in te scannen als ik weer ga luisteren. Ik hoop dat het ook bij jou werkt Bronzenknieschijf!

Stappenplan:

Als eerste zet je de liedjes in de map User Tracks. Dat vind je in Mijn documenten in de map San Andreas User Files. Als je dan het spel opstart ga je als eerste naar Options, dan klik je op Audio. Dan zie je ongeveer in de midden User Track Options staan. Dan klik je op Scan User Tracks. Dan scan hij de liedjes en kun je ze horen ;) .

Ik edit zo nog even mijn bericht. Nog even kijken, naar dat automatisch-scannen :)

Geplaatst:

jah dat heb ik allemaal gedaan.. mara volgens mij ligt aan m'n comp of is een bug...

Geplaatst:

Waarschijnlijk is dit geen bug hoor. Een bug is een foutje in het spel, dus dat lijkt me best sterk. Bij mij stond Autoscannen niet aan. Ik heb zelf niet veel verstand van dat radio-gebeuren, maar je moet eens proberen om het zonder auto-scannen te doen. Verder moet je de radio niet vergeten op "User Radio" te zetten (of iets in die richting).

• 2 maanden later...
Geplaatst:

ik heb gta SA geinstalleerd opnieuw en kreeg als eerst het probleem van de vorbisfile.dll dt heb ik opgelost, het zelfde geldt voor het ogg bestand. Toen ik het weer wilde proberen kreegk weer een foutmelding: kan entrypoint van procedure ogg_stream_reset_serialno niet vinde in DLL-bestand ogg.dll

ik heb geen idee wat ik hier mee moet kan iemand me aub helpen heel erg bedankt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...