Jump to content

heb iets gehoort

Recommended Posts

Geplaatst:

hey mensen ik heb gehoort dat als je op je moto stap en tegenlijk een andere pak aan doet dat je dan op u moto kan bijven ziten zonder er al te vallen .

is da waar en hoe moet da persies dank u ...

Geplaatst:
hey mensen ik heb gehoort dat als je op je moto stap en tegenlijk een andere pak aan doet dat je dan op u moto kan bijven ziten zonder er al te vallen .

is da waar en hoe moet da persies dank u ...

Dat klopt ja, dat heb ik ergens in een ander topic geschreven. Het gaat hier echter wel om een bug die maar zelden voorkomt. De ene keer gebeurt het wel en de andere keer gebeurt het niet.

Ook kan je als het gebeurd niet meer van de motor afstappen, en moet je opnieuw je spel laden.

Het is mij één keer slechts voorgekomen bij de kledingzaak vlak bij de Pole Position, bij toeval stapte ik toen ik op de kledingmarker stond op die motor. Ik had die nieuwe kleding aan en de motor was ook in de kleur van die kleding verandert. Afstappen luktte niet meer en eraf vallen ook niet.

Dus je kan het het beste daar even proberen, óf het lukt kan ik je echter niet garanderen...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...