Tim Geplaatst: 2 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2003 IK heb nu een missie bij love fist daar moet je iets doen met een limo, maar ik begrijp di emissie nie er staat nergens een punt op de kaart waar je naar heen moet rijden, en alsje gas geeft dan explodeert hij, en je kan nie uitstappen. wat moet ik hier doen :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 2 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2003 Nou, gewoon blijven rijden totdat je hoort dat de bom weg is . Als je niet al te snel richting de haven rijdt, zal het zo onderhand wel zijn afgelopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 3 november 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2003 (bewerkt) IK weet oe ik langzaam moet rijden, dan moet je telkens gas terug nemen en dat heel snel achter elkaar doen, Maar toch word het balkje na een paar meter snel meer, gas terugnemen heeft dan geen zin, of heb ik het mis B) Bewerkt: 3 november 2003 door Tim Boonz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 3 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2003 Volgensmij ontplofte de bom in de auto juist als je te sloom rijdt. Je moet dus door crossen tot je buiten het bereik bent. Dus naar de haven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 3 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2003 Ja ik bedoel: probeer niet zo hard mogelijk te rijden, als dit kan. Dan lukt het wel naar ff oefenen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 3 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2003 Je moet naar de haven rijden en niet te langzaam en ook niet te snel want bij een foutje spint de auto en dan ontploft hij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 3 november 2003 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2003 Ja, je moet echt heel voorzichtig rijden. Anders BOEM!!! en dat is niet leuk want dan is je favo band Love Fist dood :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 9 november 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2003 Emm joriz had gelijk, je moet heel hard rijden, maar je moet niet teveel afremmen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samus (gast) Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2004 ja, dat is waar ik blijf dan gewoon de hele tijd rondjes om het blok rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2004 ja, dat is waar ik blijf dan gewoon de hele tijd rondjes om het blok rijden Pff.. Niet op topics reageren van al een half jaar geleden. We doen hem niet op slot, omdat er nog wél berichtjes kunnen gepost worden over de missie? Vragen bedoel ik dus! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samus (gast) Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2004 ik zal het niet meer doen :lol: maar eigenlijk moet het tpch allemaal nu wel duidelijk zijn? dus kan je m net zo goed opslot zetten maar dat laat ik aan jullie over, ik zou trouwens graag een moderator worden, of helpen aan jullie site af en toe vernieuwen en alles, ik heb er wel verstand van namelijk,... maar laat ff iets horen anders in een pm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2004 ik zal het niet meer doen :lol: maar eigenlijk moet het tpch allemaal nu wel duidelijk zijn? dus kan je m net zo goed opslot zetten maar dat laat ik aan jullie over, ik zou trouwens graag een moderator worden, of helpen aan jullie site af en toe vernieuwen en alles, ik heb er wel verstand van namelijk,... maar laat ff iets horen anders in een pm Stuur dan een PM naar Joriz. Maar volgens mij is alles bezet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samus (gast) Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2004 oh, jammer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.