Jump to content

Missie lovefist

Tim

Recommended Posts

IK heb nu een missie bij love fist daar moet je iets doen met een limo, maar ik begrijp di emissie nie er staat nergens een punt op de kaart waar je naar heen moet rijden, en alsje gas geeft dan explodeert hij, en je kan nie uitstappen. wat moet ik hier doen :huh:

Delen op andere websites

IK weet oe ik langzaam moet rijden, dan moet je telkens gas terug nemen en dat heel snel achter elkaar doen,

Maar toch word het balkje na een paar meter snel meer, gas terugnemen heeft dan geen zin, of heb ik het mis B)

Bewerkt: door Tim Boonz
Delen op andere websites

• 8 maanden later...
:D ja, dat is waar ik blijf dan gewoon de hele tijd rondjes om het blok rijden

Pff.. Niet op topics reageren van al een half jaar geleden.

We doen hem niet op slot, omdat er nog wél berichtjes kunnen gepost worden over de missie? Vragen bedoel ik dus! ;)

Delen op andere websites

ik zal het niet meer doen :lol: maar eigenlijk moet het tpch allemaal nu wel duidelijk zijn? dus kan je m net zo goed opslot zetten :D maar dat laat ik aan jullie over, ik zou trouwens graag een moderator worden, of helpen aan jullie site af en toe vernieuwen en alles, ik heb er wel verstand van namelijk,... maar laat ff iets horen anders in een pm :D

Delen op andere websites

ik zal het niet meer doen :lol: maar eigenlijk moet het tpch allemaal nu wel duidelijk zijn? dus kan je m net zo goed opslot zetten :D maar dat laat ik aan jullie over, ik zou trouwens graag een moderator worden, of helpen aan jullie site af en toe vernieuwen en alles, ik heb er wel verstand van namelijk,... maar laat ff iets horen anders in een pm :D

Stuur dan een PM naar Joriz. Maar volgens mij is alles bezet.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...