djbob Geplaatst: 30 januari 2004 Rapport Geplaatst: 30 januari 2004 Ik heb al een paar maanden het probleem dat ik geen mods meer kan instaleren. Ik doe het niet fout, ben er namelijk wel goed in. Hoe simpel ze ook zijn, als ik bijv er een auto mod in zet, is de auto opeens niet meer inhet spel(ik kan vc dan nog wel doen maar die auto is weg). Ik denk dat het iets met het rebuilden van het archief te maken heb in de img tool want als ik heb gerebuild, staat de naam van het file gewoon onder aan en dat moet volgens mij ergens ertussen... Hopelijk kan iemand mij helpen, zodat ik weer coole mods kan testen voor www.gtafiles.tk ! Reageren
Joriz Geplaatst: 31 januari 2004 Rapport Geplaatst: 31 januari 2004 GTA nog een keer installeeren helpt. Reageren
djbob Geplaatst: 1 februari 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2004 Nee, ik heb gta al zoveel keer gereinstalled, maar het blijft niet werken! Reageren
djbob Geplaatst: 3 februari 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2004 Na, het werkt weer een beetje.... Reageren
Arjen Geplaatst: 3 februari 2004 Rapport Geplaatst: 3 februari 2004 Of je gebruikt gewoon geen mods..:D Beter van...heb je ook geen fouten.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.