Dizzee Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Ik heb een final fantasy sig gemaakt. Alleen kom ik er niet uit welke versie het mooiste is (vind ze beide wel wat hebben ) Wat vinden jullie? Andere comments/rates zijn ook welkom. V1: V2: Reageren
RonaldVC Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) V1 is de mooiste vind ik . Betere kleuren en bij die komt het gezicht veel beter naar voren.. Maar wat heb je precies aan de linkerkant van de render gedaan, omdat ik het namelijk best jammer vind dat je die maan nu maar voor de helft ziet. Of is dat een soort bewegingseffect? Voor deze signature krijg je een dikke 9. Edit: Ik hoor net dat het om een halve maan gaat , dat brengt de hele signature in een ander perspectief. Dus die opmerking van een halfzichtbare maan kan je negeren Dizzee . Bewerkt: 29 maart 2006 door RonaldVC Reageren
Sunray Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 v1 zou ik pakken de kleuren passen goed Reageren
Froop Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Ik vind dit een van je slechtste. Je weet de render wel goed te verwerken, maar je sig is te druk. Dat komt mede door je tekst. 'Dizzee' kon ook wel op regular en probeer 'final fantasy' eens op arial. Verder is je render overbelicht, waar ik ook op afknap. Reageren
Dizzee Geplaatst: 29 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Ok bedankt voor de tips. V3: - minder belicht - tekst bijgewerkt. - render bijgewerkt EDIT: link bijgewerkt. Reageren
Yohan Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 V3 is een absolute winnaar.. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Die is helemaal te gek. ! 9/10! Kan je mss hem ff editte en mijn naampje eronder zetten (als ik hem uberhaupt mag gebruiken !) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.