Hutenmah414 Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) Geachte, Ik weet dat er al enkele topics van dit soort open zijn, Maar toch doe ik het via hier, ik ben bezig met een snow mod voor heel San Andreas Best wel aardig veel werk, maar dit alles lukt mij wel aleen heb ik hier een grote request Ik zou graag een paar mensen willen hebben die met mij zouden willen samenwerken, Ik ben namelijk noch maar een beginner en kan nog maar aleen textuur-werk doen -Iemand die voor een sneeuwruimer kan zorgen -Iemand die sneeuwkettingen kan maken -Iemand die de mensen wat warmere kledij kan geven, muts sjaal etc. -Ook zou ik ervoor willen zorgen dat als je bv in the dessert rijd dan zal er nog steeds zand omhoog vliegen, dit zou ik graag willen voorkomen Wat heb ik al gedaan: Los Santos: 50% Enkel nog een stukje van de stad, Ook heb ik voorde nodige LOD's gezorgd San Fiero: 100% Dit gedeelte is voledig af, ik heb ook voor de nodige LOD's gezorgd, (je kan de sneeuw ook van veraf zien dan) Las Venturas: 25% Enkel het dorpje vlakbij San Fiero is al getextuurd, Maar de Dessert is niet moeilijk om te texturen Enkele details: Ik alle voetpaden besneeuwd Bijna alle daken besneeuwd zijstratjes, voortuintjes, etc besneeuwd alles voorzien van de nodige LOD's zodat je alles sneeuw van veraf kan zien Ik hoop dat er veel mesne zichzelf aanmelden, Groet Tim Voor de nieuwschierigen heb ik hier wat screens gepost Bewerkt: 17 januari 2012 door Joriz Reageren
Matiscus Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Ik heb de eer voor als eerst te antwoorden. Ik vind hem tot nu toe al heel goed geslaagt. Maar wel jammer dat er al meerdere mensen met bezig zijn. Ik heb het ook ooit geprobeert. Maar het lukt niet echt. (vond de goeie texturen niet). Al een dikke 10! Ga zo door. Groeten Matiscus Reageren