Hutenmah414 Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) Geachte, Ik weet dat er al enkele topics van dit soort open zijn, Maar toch doe ik het via hier, ik ben bezig met een snow mod voor heel San Andreas Best wel aardig veel werk, maar dit alles lukt mij wel aleen heb ik hier een grote request Ik zou graag een paar mensen willen hebben die met mij zouden willen samenwerken, Ik ben namelijk noch maar een beginner en kan nog maar aleen textuur-werk doen -Iemand die voor een sneeuwruimer kan zorgen -Iemand die sneeuwkettingen kan maken -Iemand die de mensen wat warmere kledij kan geven, muts sjaal etc. -Ook zou ik ervoor willen zorgen dat als je bv in the dessert rijd dan zal er nog steeds zand omhoog vliegen, dit zou ik graag willen voorkomen Wat heb ik al gedaan: Los Santos: 50% Enkel nog een stukje van de stad, Ook heb ik voorde nodige LOD's gezorgd San Fiero: 100% Dit gedeelte is voledig af, ik heb ook voor de nodige LOD's gezorgd, (je kan de sneeuw ook van veraf zien dan) Las Venturas: 25% Enkel het dorpje vlakbij San Fiero is al getextuurd, Maar de Dessert is niet moeilijk om te texturen Enkele details: Ik alle voetpaden besneeuwd Bijna alle daken besneeuwd zijstratjes, voortuintjes, etc besneeuwd alles voorzien van de nodige LOD's zodat je alles sneeuw van veraf kan zien Ik hoop dat er veel mesne zichzelf aanmelden, Groet Tim Voor de nieuwschierigen heb ik hier wat screens gepost Bewerkt: 17 januari 2012 door Joriz Reageren
Matiscus Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Ik heb de eer voor als eerst te antwoorden. Ik vind hem tot nu toe al heel goed geslaagt. Maar wel jammer dat er al meerdere mensen met bezig zijn. Ik heb het ook ooit geprobeert. Maar het lukt niet echt. (vond de goeie texturen niet). Al een dikke 10! Ga zo door. Groeten Matiscus Reageren
gangster28 Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Ziet er inderdaad goed uit alleen in de textures mag wel wat verschil zitten want volgens mij zijn de helemaal wit of niet? Reageren
kees1991 Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 ik heb het wel met gangstar eens ja ik heb heer wel 2 textures voor u u mag ook wel andere gebruiken maar mischien heb u er wat aan ik vint het wel vet cool er uit sien nog een idee maar voor cj een jas. anders krijgt die het koud Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 29 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) Ok, bedankt voor de goede reacties Ik zal een 2de texture gebruiken, die van kees zal ik voor op de MT. Chiliad ! Edit:600ste Bericht Edit: Inderdaad, een andere tecture is veel beter, ik ga nu proberen zo veel mogelijk variatie proberen te maken Bewerkt: 17 januari 2012 door Joriz Reageren
Jorge_F Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Ik vind het er mooi uit zien, alleen jammer dat het door de witte textures wel een beetje een witte waas word . Maar ik vind de texture job zeer knap gedaan en een leuk idee. Op gtaforums.com waren ze trouwens hier ook al mee bezig, kijk daar maar eens voor hun resultaten . Ga zo door Reageren
gangster28 Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Je kan ook het beste de handling.cfg aan passen dat de auto's als je te snel optrek gaan spinnen. Reageren
Wazuup Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Mooi, is het je toch gelukt met die LOD's. Ziet er goed uit, ga zo door. Greetz Wazuup Reageren
Dynamic Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) Ik heb de eer voor als eerst te antwoorden. Ik vind hem tot nu toe al heel goed geslaagt. Maar wel jammer dat er al meerdere mensen met bezig zijn. Ik heb het ook ooit geprobeert. Maar het lukt niet echt. (vond de goeie texturen niet). Al een dikke 10! Ga zo door. Groeten Matiscus Ik ben het met hem Meeéens maar Als die mensen ook bezig zijn met een sneeuw mod.. waarom vormen jullie dan Niet een team:S Veel Suc6.. Jammer dat ik dit niet kan maar een Sneeuwruimer zou je van een BullDozer kunnen maken of bedoel je dat als wapen.. dat zou je door een Schop kunnen vervangen Dynamic Bewerkt: 29 maart 2006 door Dynamic Reageren
crappyshitdude Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Ik heb al 'n full snow mod, zelf gemaakt, enne, no disrespect, maar die is veel beter dan die van jou , Tim... ik heb wel geen LOD's, maar daarin kunnen we misschien samenwerken... als ik tijd vind, dat zal ik wel voor screens zorgen... mss via PM je werk al laten zien tim, en dan kunnen we samenwerken... Reageren
Jorge_F Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Ik heb al 'n full snow mod, zelf gemaakt, enne, no disrespect, maar die is veel beter dan die van jou , Tim... ik heb wel geen LOD's, maar daarin kunnen we misschien samenwerken... als ik tijd vind, dat zal ik wel voor screens zorgen...mss via PM je werk al laten zien tim, en dan kunnen we samenwerken... Misschien dat je even een link kan geven naar jou sneeuw mod en dan kunnen wij zelf een oordeel vellen over welke mod beter is . Uiteraard vind je je eigen mod beter, dat is bijna altijd zo he . Reageren
crappyshitdude Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 als iemand een plaats vind om 35 MB te uploaden, be my guest, dan upload ik het wel Reageren
Jorge_F Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 als iemand een plaats vind om 35 MB te uploaden, be my guest, dan upload ik het wel Ik had het meer over screenshots van jou mod. Uiteraard hoef je niet de hele mod te uploaden tenzij er behoefte aan is. Reageren
crappyshitdude Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 oh, ok... ik zal zo wel screens nemen... over 'n half uurtje staan ze hier Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Ik weet niet of het gaat (heb geen verstand van modden), maar je zou de handling van de auto's overal hetzelfde kunnen maken als normaal op nat gras. Zodat de auto's meer slippen en moeilijker te besturen zijn. Ik weet niet of het kan, dat moet je maar even aan een goede modder vragen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.