crappyshitdude Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) Dat gaat, ik heb hier nog wel ergens zo'n handling liggen... BTW, de pictures komen eraan, alleen nog ff uploaden via ImageShack EDIT: hier zijn ze dan... mt Chiliad... aparte bruine texture gebruikt Ijswater Bomen ook getextureerd Detail sneeuw texture deeltje dat wel al LOD's heeft The Quarry, minder goed gelukt, maar toch... En Ten slotte CJ's airport ff 'n nota, ik heb deze mod gemaakt bijna vlak nadat san andreas uit was... ik had hem al snel 100% en het werd stilletjes aan december.. en toen dacht ik laten we 'n sneeuwmod maken. het eerste deel is goed gelukt , maar daarna had ik niet echt veel zin meer. Kerstmis, vakantie, nieuwjaar, etc. Ik heb het wel nog afgemaakt, maar de steden niet. PS, ik hoop echt dat we kunnen samenwerken Tim en eventueel anderen Bewerkt: 29 maart 2006 door crappyshitdude Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 29 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) Ik vind het er mooi uit zien, alleen jammer dat het door de witte textures wel een beetje een witte waas word .Maar ik vind de texture job zeer knap gedaan en een leuk idee. Op gtaforums.com waren ze trouwens hier ook al mee bezig, kijk daar maar eens voor hun resultaten . Ga zo door Ik denk dat dit komt omdat dit gen ingame screen is, ingame ziet het er veel mooier uit met wolkjes en betere bomen en gras etc. @crappyshitdude: Ik wil met je samenwerken maar dan wel met mijn textures, Zeg eens wat je alemaal kan ! En ik weet niet of je het door hebt maar een stad wit texturen is wel een pak moeilijker Bewerkt: 29 maart 2006 door Tim Van Vynckt Reageren
crappyshitdude Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) ik kan texture modden, ik heb kunnen scripten (voertuigen en pickups plaatsen enzo) maar dat leer ik snel genoeg opnieuw, en ik kan kleinigheden aanpassen zoals auto snelheden, prijzen van kledij, wapens, etc. EDIT: @ stad textureren, inderdaad, dat heb ik gemerkt... ieder gebouw heeft z'n eigen grastexture... ik heb dan ook in mijn modje de steden (nog) niet gedaan Bewerkt: 29 maart 2006 door crappyshitdude Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 29 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Mhh, als je ervoor kan zorgen dat een auto kan slipen in de sneeuw mag je met mij samenwerken @ Topic: Is er niemand anders die nog wilt samenwerken ? Reageren
crappyshitdude Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Ik kan een auto doen laten slippen, maar ik zeg wel dat het heel onhandig is... maarja, ik doe dan wel mee Reageren
DaBeast Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Ik vind hem wel mooi, aleen vind ik het een rare texture. Het lijkt alsof het aleen een witte kleur heeft. Zoek anders eens via google voor texture resources. KUTGW Greetz Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Vanwege de vele reacties op de sneeuw texture zal ik alles terug opnieuw doen met een andere texture Heb er een paar graave gevonden Sneeuw Textures Reageren
Schno009 Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 kun je die textures wel tilen? Anders zien de overgangen er niet uit (denk ik) Reageren
GTA_XP Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Gelukkig dat nog meer mensen snowmods gaan maken wqnt ik ben gek op snow Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Één tip: Gebruik de sneeuw texture die Rockstar heeft gebruikt voor Liberty City, dat is namelijk echt een mooie, en bovendien is hij door de geestelijke vader van GTA zelf gemaakt. Reageren
FerryN Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 (bewerkt) eey, maare op gta-action.de staat al een fully snow mod, die heb ik en is zeer mooi gemaakt. maare je hoeft niet elke handling van een auto aan te passen want als je de bestand:surface.dat verandert kun je de grip veranderen verder veel suc6, kutgw ohja, ik heb een snowruimer gemaakt, van de Sweeper heb ik een schep van de dozer gepakt en erop gezet. deze moet nog wel getextuurd worden(de schep) en ingame gezet worden. pm. me maar ervoor Bewerkt: 8 april 2007 door feki122 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.