Grove St. Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) He, Hier laat ik een paar dingen zien, die ik speciaal voor het Goldenspy forum heb gemaakt. Of voorde site, geef even je mening van wat ik heb gemaakt en een rate Een header die op het forum bovenaan staat: Klik hiervoor, hij is te groot voor op het forum te laten zien. Een banner voor reclame te maken: Bewerkt: 29 maart 2006 door Grove St. Reageren
Pietje II Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Het leuke is dat ik Global Moderator ben op het forum, dus ik zal wel mijn echte mening moeten geven. Ik zelf vind de banner voor reclame erg mooi. Het logo ziet er ook wel goed uit, vooral die lettertype, lekker Bond-achtig. Misschien zou er op het logo wat meer bij kunnen, maar ik denk wel dat dit allemaal goed komt. Reclame-banner: 9/10 Goldenspy-logo: 7/10 Reageren
Grove St. Geplaatst: 29 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 @Pietje II het moet zijn: Het leuke is dat ik Global Moderator nog ben op het forum, dus ik zal wel mijn echte mening moeten geven. De lettertype van de banner is 007 Goldeneye, lijkt me logisch dat het dan 007 achtig is Dankje voor het raten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.