gybrus Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) Hallo mensen ik heb een kleine power point presentatie gemaakt met uitleg hoe je een mod maakt. eigenlijk meer uitleg en andere dingen. iedereen die powerpoint niet kent ik zal ook een plaatjes turtje maken.ik zal hem dan hier posten. wat wordt besproken met wat maak je het hoe maak je makkelijk een otwerp en hoe zet je het ingame. het was eerst voor school bedoelt voor informatie kunde en dus op school gemaak. wat heb je nodig powerpoint(mischien ook niet) als je dat niet hebt een powerpointviewer gewoon effe googelen. en dan kun je het bekijken. hier een download link voor de turt. link1 rapidshare. uitleg scrol naar beneden klik op free w8 of vul gelijk de gevraagte code in en downen maar. link1 Hier een link voor powerpoint viewer. power point viewer van official windows site als jullie extra links willen maken dat zou fijn zijn. Hier is ook een screen. Bewerkt: 29 maart 2006 door gybrus Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Misschien kan je hem beter gewoon hier maken. Veel mensen hebben geen powerpoint (zoals ik) en kunnen hem dan niet bekijken. Ik denk dat de meeste mensen er ook niet de moeite voor nemen om het helemaal te downloaden. Maar toch handig dat hij er is. Reageren
gybrus Geplaatst: 29 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) uhm hij is maar een paar kb groot ik zal ook een screen turt maken ben er zelfs al mee bezig. post wel effe een link voor power point viewer 2003 kun je het makkelijk bekijken zonder PPT Bewerkt: 29 maart 2006 door gybrus Reageren
Matiscus Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Ik heb hem is bekeken, opzich is het heel mooi gemaakt. Maar alles wat jij uitlegt is hier ook te vinden. En bovendien ben ik het wel een beetje met Gizmo eens. Niet veel mensen hebben Powerpoint. Misschien is het beter als je hem hier gewoon neer schrijft... Maar dat zou ik overbodig vinden. Want we hebben hier al tutorials die erop lijken. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Het liefst zijn wij geen powerpoint Gybrus, dat voor de redenen die Gizmo heeft genoemd. Bewerk je post en zet hem in je post (dus geen powerpoint) en we zullen zeer waarschijnlijk je tutorial bij de Master Tutorial List zetten. Nu kan hij er helaas niet bij . Reageren
gybrus Geplaatst: 29 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) hmmm naja het meeste wat je moet weten om te modden is dit dus ja... ik post zo een screen van de volledige verzie. EDIT:zo afbeelding gemaakt. het is nu wel erg kort samen gevat ik zal daarom een betre verzie maken en hem dan posten...in de hoofd post. zie hoofd post voor het plaatje. oohja een bmp was te groot voor imageschack dus nu maar een gif het is nu wel een beetje lelijk geworden maarja betere komt eraan. Bewerkt: 29 maart 2006 door gybrus Reageren
gybrus Geplaatst: 29 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 klopt moest het effe snel maken anders zou ik de deadline niet halen en dat is vandaag.... voor 3 weken begonen 3 uur aan gewerkt bla bla al die troep... gybrus Reageren
Wazuup Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) In je zip file zitten allemaal vage bestandjes. Een exe bestand, een pp1 bestand, en een ppz bestand. Waarom post je niet een gewoon pps bestandje? Edit: Oke, je hebt al een screen gepost. Ik wist dit al, maar toch leuk voor degene die dat niet wisten Bewerkt: 29 maart 2006 door Wazuup Reageren
gybrus Geplaatst: 29 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 omg.... die bestandjes heten inpakken en wegwezen.... nee zo maak je ze naja klik op de exe eve w8 dan ding openen bestand dat er uit komt... leze verbaasd kijken zeggen dat het flut is lol.. greets gybrus Reageren
DaBeast Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Op die screen staat Turtorial ipv Tutorial. Anyways, het staat inderdaat al op dit forum, maar kan handig zijn als je even geen internet hebt. KUTGW Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.