Jump to content

Hoe laat je je wapen vallen

Cobra (Euf-Squad Member Elite)

Recommended Posts

Geplaatst:

Eerst had ik die code maar ik ben 'm weer kwijt, weet iemand 'm?

BTW: weet iemand waar ik de gta sa mananger kan krijgen (cheatmod)

Geplaatst:

Er is helemaal geen code om al je wapens kwijt te raken. Er zijn wel cheats/codes om andere wapenssets te krijgen met andere wapens. Deze kun je >>hier<< vinden, die cheats enzo. Kies de juiste consule en dan kun je de cheats vinden. Getest en wel!

Geplaatst: (bewerkt)

Misschien bedoel je deze manager: Klik.

Om deze te kunnen downloaden moet je je registreren op Gtagames.nl. Niet veel werk, Ongeveer even veel werk als op Gtaforum.

Over die cheat heb ik nog noit iets gehoord ik zal even in Cheats pagin akijken voor je. Ik edit als ik hem heb gevonden. 1 ding kan ook, dat als je een wapen hebt en een ander wapen vind, (bijv. je hebt een pistol en vind een Silenced Pistol dan verdwijnt Pistol en krijg je een Silenced), Druk je op Tab en je hebt ander wapen. Edit: Zo'n cheat bestaat niet :N

SilverDust ;)

Bewerkt: door SilverDust
Geplaatst:

Bedankt voor de snelle reactie, neej die bedoel ik niet maar zo'n soort programma dan heb je allemaal dingen : weapon mananger, place , health, playerstats, teleport.... ik ben 'm kwijt... en ik had een code gevonden voor het wapen wat je in je hand hebt kwijtteraken maar ik ben t nu kwijt

Geplaatst:

Bedoel je dan misschien n00bmodv2.0? Je kunt daar alles doen, eigen gangs maken en dat soort dingen. Verplaatsen alles, misschien bedoel je hem wel. Hier kun je een kijkje nemen over die mod!

Geplaatst:

Ik heb die al maar ik bedoel iets anders wat je op je desktop hebt staan en dan aanklikt dan krijg je n venster met allemaal dingen

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat je een trainer bedoeld. Hier kan je vanalles mee:

Dit is de meest uitgebreide trainer van het moment.

zet de pztrain.exe in SA folder, en start hem. Daarna SA opstarten, en de volgende toetsen staan te beschikking:

Toggle Infinite Health

Toggle Infinite Armor

Toggle Infinite Ammo

Toggle Infinite Run

Toggle Infinite Breath

Toggle Infinite Nitrous

Increase Money

No Wanted Level

Max Wanted Level

Toggle One Hit Kill

Toggle Bulletproof Vehicles

Toggle One Hit Exploding Vehicles

Toggle Freeze Mission Timer

Toggle Freeze Game Clock

Get Maximum Muscle

Get Maximum Stamina

Toggle Max/Min Fat

Get Maximum Respect

Get Maximum Gambling Skill

Get Hitman Level on All Weapons

Get 100% Completion

Get Maximum Lung Capacity

Get Maximum Bike/Driving/Cycling/Flying Skill

Get 100 Tags

Get 50 Oysters

Get 50 Snapshot

Get 50 Horseshoes

Toggle In-Game Menu

Klik hier voor download: Sa Trainer

Verder kan ik niks anders bedenken wat je bedoelt, En ik ken zowat alle Cheats van Sa wel, Maar hier heb ik nooit van gehoord. En van die trainer, De trainer zal je wel niet van Gtagames hebben gehad.

SilverDust ;)

EDIT: waarschuwing sommige Anti-Virus programma's laten dit programma niet toe. :N

Bewerkt: door SilverDust
Geplaatst:
Ik heb die al maar ik bedoel iets anders wat je op je desktop hebt staan en dan aanklikt dan krijg je n venster met allemaal dingen

Ik heb wel een San Andreas Mod Mannger gevonden, ik hoop dat je hem bedoeld. Deze kun je >>hier<< vinden. Mocht dat hem niet zijn, dan moet je eens op GTAGarage.com kijken, daar hebben ze allemaal mods, savegames, player skins en alles. Als je je daar registreerd dan kun je ook nog de zoekfunctie gebruiken, zo kun je alles lekker snel vinden! Ik hoop dat je (snel) lukt :cya:

Geplaatst:

Ik bedoelde die niet maar thnx, deze is goed ;) Your tha man yo

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...