Gepetto Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Hej, ik heb het spel op de XBox, dus savegame heeft geen nut. Destroy Targets, Loop-The-Loop en Parachute Onto Target lukken nog niet op goud. De Parachute is niet zo'n probleem, een keertje beetje geluk hebben. Maar bij Destroy Targets lukt het helemaal, tot de landing. Ik land telkens in het rode gebied maar telkens krijg ik daar maar 90 % voor.Bij Loop-The-Loop heb ik steeds 22 sec. ipv de benodigde 21 sec. Ik kan die looping niet vol gas maken, anders kiept ie om. Iemand misschien tips? Reageren
Froodooo Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) Op WikiGTA kun je van al deze vliegmissies informatie vinden, en meestal staan er ook tips bij. Klik dus maar eens op de link hierboven, en dan zul je veel vinden! Nog veel succes bij het behalen van Goud! Edit: Als je nog eens info voor een missie wilt hebben, kun je natuurlijk altijd weer naar WikiGTA gaan! Bewerkt: 29 maart 2006 door Froodooo Reageren
Gepetto Geplaatst: 29 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Op WikiGTA kun je van al deze vliegmissies informatie vinden, en meestal staan er ook tips bij.Klik dus maar eens op de link hierboven, en dan zul je veel vinden! Nog veel succes bij het behalen van Goud! Edit: Als je nog eens info voor een missie wilt hebben, kun je natuurlijk altijd weer naar WikiGTA gaan! Wel handig, maar dan staan geen echte tips bij over hoe je het beste iets kunt aanpakken. Iets specifieks over die landing of over die looping staat er niet. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) Hej, ik heb het spel op de XBox, dus savegame heeft geen nut.Destroy Targets, Loop-The-Loop en Parachute Onto Target lukken nog niet op goud. De Parachute is niet zo'n probleem, een keertje beetje geluk hebben. Maar bij Destroy Targets lukt het helemaal, tot de landing. Ik land telkens in het rode gebied maar telkens krijg ik daar maar 90 % voor.Bij Loop-The-Loop heb ik steeds 22 sec. ipv de benodigde 21 sec. Ik kan die looping niet vol gas maken, anders kiept ie om. Iemand misschien tips? Destory Targets: Probeer als eerste er rustig er heen te vliegen. Niet te rustig, maar als je dicht bij die Trucks bent aangekomen schiet je de hele tijd, niet rakketen maar gewoon kogels. Als je dat gedaan hebt, probeer je de achterkant te draaien en een beetje meesturen nu vlieg je naar de auto's toe. Als je bij de auto's ben aangekomen, probeer dan laag bij de grond te komen en ga dan schieten. Raak de grond niet aan want anders gaat de Fly-ingschool test verloren. Als je dat gedaan hebt, vlieg je weer terug en land je in de midden van die rode marker. Dit kun je doen bzoals je het ook bij de missie "Land Helicopter" hebt geleerd. Loop-the-Loop: Probeer dit eens om zover mogenlijk van het vliegtuig af te kunnen zien. Je moet de camera-view van de Stuntplane veranderen. Als je hem doet, zit je er heel dicht op, dit kun je veranderen door op een toets te drukken (weet het niet op de XboX). Nu kijk je wat verder van het vliegtuig af. Als je dat gedaan hebt, moet je het heel vaak proberen. Nu heb je wat meer kijk ruimte en moet je de looping maken. Als je dan net door de carona bent gekomen, druk dan meteen de toets in dat je een Looping maakt, als je dat doet heb je na de looping nog een beetje tijd om recht door de volgende carona te komen! (snap je het dan nog neit, dan maak ik ff een screen. Vraag het wel ff hé ). Parachute onto Target: Probeer hier ook zover mogenlijk van CJ af te kunnen kijken. Ook hier moet je even het zicht veranderen, zo kijk je veel beter. Probeer na ongeveer 21-25 seconden de parachute open te doen. Druk dan de "zit" toets in. Nu gaat CJ zitten en probeer goed te kijken waar hij ongeveer gaat landen. Probeer daarna op het lichtje te landen. Verder is er nog een topic waar je filmpjes kunt zien. Dat topic vind je hier. Ik hoop dat het lukt, veel succes. Namens mij en Froodoo . Bewerkt: 29 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
Typhoon Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Hier vindt je allemaal filmpjes over hoe je de vliegschool kan halen, ik denk dat je er dan wel uitkomt! Succes. Reageren
coz Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) echte tips - looping .. zo laat mogelijk die looping inzetten - landing , in het midden landen .. doe je dat met de neus of met de staart ? (oh en natuurlijk exact kaarsrecht landen vergeleken met landingsbaan ) Bewerkt: 29 maart 2006 door coz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.