Jump to content

Gta lcs voor psp?


Amida Tile

Recommended Posts

Hey Amida Tile. Welkom op het GTAforum van Nederland! Enjoy your stay!

Om ontopic te gaan: Goede vraag als je het mij vraagt. Ik vind het nl. niet zo heel leuk spel meer. Ik hield al niet zoveel van GTAIII (de stad zat raar in elkaar) en GTA:LCS is een kopie van GTAIII. Maar het is het wel waard om een keer te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het wel een leuk spel je hebt leuke dingen om te doen en het is het waard vooral dat je overal heen kan en het is zeker geen slecht spel.Dus als je een leuk spel wilt hebben om te spelen in de auto of ergens anders zou ik hem kopen als ik jou was.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA Libery city Stories een paar dagen geleden gekocht.

Ik vind dat het een goeie game is.

Met veel game plezier.

Dan heb ik nog maar een paar missies gehaald.

Dus ik ben nog net begonnen.

Maar het zijn echt toffe missies.

Maar ze zijn wel erg kort.

En je hebt ook wel coole gangsters met zwarte pakken.

En je krijgt gelijk een huis als je het spel begint.

Maar er zijn geen kleding zaken.

Wel kan je van uniformen wisselen in je save huis.

En er zijn nu ook moters en scooters.

Dat had je niet in GTA 3.

Maar als je GTA 3 hebt gespeeld.

Is het spel een eitje.

En de psp heb ik al een paar maanden.

Die is ook heel erg tof.

Er zit een mp3 speler op.

En je kan kiezen uit veel mogelijk heden.

Ik zou het zeker doen. ;););)

Link to comment
Delen op andere websites

OK bedankt jongens :)

IK heb gta 3 erg vaak gespeeld :bier:

Maar ik wist niet dat lcs een kopie was van gta 3 duzzz.

Ik ga hem kope.

Arjen:

Hey Amida Tile. Welkom op het GTAforum van Nederland! Enjoy your stay!

Bedankt :$

gta-liefhebber:

IK ga hem nu ook kopen

denkaanhenk:

Je hebt wel gelijk de stad is erg vreemd maar wel mooi vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA:LCS is een kopie van GTAIII. Maar het is het wel waard om een keer te spelen.

Erm, jij beweert dat LCS een kopie is van GTAIII? Fout. Zie jij ergens Claude? Ik ook niet.

Je kan lezen wat ik er in een ander topic al over gezegd heb, alleen werd het daar als 'remake' bestempeld.

Ik geloof wel dat het eens waar zal kunnen zijn. Het is ook het meest logische. Eerst hebben we liberty city stories (remake van gta3), dus kan het zeker zijn dat er nu een remake komt van Vice City.

Ik ben niet helemaal akoord met wat je zegt. GTA LCS is géén remake van GTAIII, volgens mij is een remake hetzelfde element met wat verbeterde dingen erin. Bijvoorbeeld King Kong uit de jaren '30 en King Kong van Peter Jackson of de eerste Titanic film en de bekende Titanic met Di Caprio. Het is hetzelfde verhaal, alleen is alles dan mooier en beter gemaakt. Dus als het een remake zou zijn, zou Claude nog steeds de hoofdrol spelen, zou de stad er hetzelfde uitzien zoals in GTAIII en zou het verhaal hetzelfde zijn. Het enige wat anders zou zijn, zijn de graphics die verbeteren (en misschien wat extra's). GTA LCS is een apart verhaal met een andere persoon in de hoofdrol, een ander jaartal... het enige wat hetzelfde is is de stad (en ook hier zijn enkele zaken anders dan GTAIII).

Het is maar wat ik er van denk ;).

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ohja, Amida Tile, GTA LCS is best tof (zeker als je nog nooit of niet veel GTAIII gespeeld hebt). De graphics zijn sterk verbeterd sinds GTAIII. Nog een goeie raad: Heb je een PlayStation 2, wacht dan tot LCS uit is voor de PS2 (april). Je kan dan nog altijd later de PSP kopen (de prijs kan dan misschien al wat lager zijn dan).

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet echt totaal een kopie natuurlijk, maar de stad en voer(tgangers)tuigen (?) zijn wel hetzelfde.

Ze kunnen moeilijk Liberty City totaal veranderen als LCS zich amper 3 jaar voor GTAIII afspeeld. En het zou ook moeilijk zijn overal andere auto's te laten rondcirculeren als je die auto's niet meer terugvind in GTAIII. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een mooi en leuk spel, maar er is 1 minpuntje aan, (vind ik) als je de verhaallijn speelt is het een leuk spel om te doen, maar als je eenmaal het spel uitgespeeld hebt is er niet zoveel meer te doen, vind ik, en dan gaat het al snel vervelen. Op de PSP is het ook wat moeilijker vind ik om spectaculaire dingen te doen, zoals een heel eigen verhaal verzinnen d.m.v. bijv. cheats, dat gaat op een PS2 ofzo toch beter.De PSP vind ik zéker geen miskoop, maar LCS komt ook op de PS2 uit, dus het zal wel ook op de XBox en Pc uitkomen. Mijn tip is dan toch: wacht tot het op de PS2 uit is, zolang durt dat niet meer.

Wat je doet moet je natuurlijk zelf weten, GTA: LCS is wél zéker een reeks uit de GTA-Serie die je zéker moet hebben! Nou ja, veel succes! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb gisteren GTA:LCS gekocht (met een PSP) want ik wil ze gewoon allemaal hebben. Het is inderdaad geen kopie van GTA3.

Ik heb er inmiddels 6 uur mee gespeeld en kramp in mijn duimen... :-(

De bediening van de PSP vind ik toch minder goed... Maar dat is persoonlijk, denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisteren GTA:LCS gekocht (met een PSP) want ik wil ze gewoon allemaal hebben. Het is inderdaad geen kopie van GTA3.

Ik heb er inmiddels 6 uur mee gespeeld en kramp in mijn duimen... :-(

De bediening van de PSP vind ik toch minder goed... Maar dat is persoonlijk, denk ik.

Bij mij was het net hetzelfde. Ik moest erg wennen aan die controlls want ik heb ook geen andere console. Maar wees gerust, aan de besturing wen je snel ;). En na een tijd krijg je minder snel kramp.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...