guestboy Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 hoe maak ik een dff file ik heb het gedaan met Zmodeller en toen dee ik export en toen koos ik "grand theft auto (*.dff; *.col)" en toen maakt hij een col file en ik wou een dff file maken hoe maak ik die dan Reageren
Arjen Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 Een DFF-file is alleen een tekeningetje van hoe de auto eruit ziet. Download de VC TXD Editor. Daarmee kan je ze wijzigen. Reageren
gtaboy2 Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 (bewerkt) Een DFF-file is alleen een tekeningetje van hoe de auto eruit ziet. Download de VC TXD Editor. Daarmee kan je ze wijzigen. waar download ik die :huh: Bewerkt: 25 september 2004 door gtaboy2 Reageren
Ken-D Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 www.gtagames.nl met en ik dacht uh onder het knopje downloads :lol: Postaldude Reageren
Mania-92 Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 www.gtagames.nl met en ik dacht uh onder het knopje downloads :lol: Postaldude hahahahahhaahah wat is daar zo grappig aan mischien heef thij wel gekeken maar over het hoofd gezien Reageren
Eclipse Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 hoe maak ik een dff file ik heb het gedaan met Zmodeller en toen dee ik export en toen koos ik "grand theft auto (*.dff; *.col)"en toen maakt hij een col file en ik wou een dff file maken hoe maak ik die dan als je een naam moet geven voor je bestand moet je bijv. voorbeeld.dff dus .dff moet je er zelf ook ff achter zetten..voor de rest heb je het allemaal goed gedaan Reageren
PatrickW Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Een DFF-file is alleen een tekeningetje van hoe de auto eruit ziet. Download de VC TXD Editor. Daarmee kan je ze wijzigen. De dff file is geen tekeningetje, maar is de 3D informatie voor een object, een txd file bevat de "tekeningetjes" die op het object te zien zijn. Dff files maak en verander je met Zmodeler of 3d-studio txd files verander je o.a. met vicetxd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.