Geplaatst: 25 september 200420 jaren comment_30508 hoe maak ik een dff file ik heb het gedaan met Zmodeller en toen dee ik export en toen koos ik "grand theft auto (*.dff; *.col)" en toen maakt hij een col file en ik wou een dff file maken hoe maak ik die dan
Geplaatst: 25 september 200420 jaren comment_30509 Een DFF-file is alleen een tekeningetje van hoe de auto eruit ziet. Download de VC TXD Editor. Daarmee kan je ze wijzigen.
Geplaatst: 25 september 200420 jaren comment_30513 Een DFF-file is alleen een tekeningetje van hoe de auto eruit ziet. Download de VC TXD Editor. Daarmee kan je ze wijzigen. waar download ik die :huh: Bewerkt: 25 september 200420 jaren door gtaboy2
Geplaatst: 25 september 200420 jaren comment_30518 www.gtagames.nl met en ik dacht uh onder het knopje downloads :lol: Postaldude
Geplaatst: 25 september 200420 jaren comment_30523 www.gtagames.nl met en ik dacht uh onder het knopje downloads :lol: Postaldude hahahahahhaahah wat is daar zo grappig aan mischien heef thij wel gekeken maar over het hoofd gezien
Geplaatst: 25 september 200420 jaren comment_30556 hoe maak ik een dff file ik heb het gedaan met Zmodeller en toen dee ik export en toen koos ik "grand theft auto (*.dff; *.col)"en toen maakt hij een col file en ik wou een dff file maken hoe maak ik die dan als je een naam moet geven voor je bestand moet je bijv. voorbeeld.dff dus .dff moet je er zelf ook ff achter zetten..voor de rest heb je het allemaal goed gedaan
Geplaatst: 26 september 200420 jaren comment_31061 Een DFF-file is alleen een tekeningetje van hoe de auto eruit ziet. Download de VC TXD Editor. Daarmee kan je ze wijzigen. De dff file is geen tekeningetje, maar is de 3D informatie voor een object, een txd file bevat de "tekeningetjes" die op het object te zien zijn. Dff files maak en verander je met Zmodeler of 3d-studio txd files verander je o.a. met vicetxd
hoe maak ik een dff file ik heb het gedaan met Zmodeller en toen dee ik export en toen koos ik "grand theft auto (*.dff; *.col)"
en toen maakt hij een col file en ik wou een dff file maken hoe maak ik die dan