Jump to content

los desperatos

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik ben nu bij de missie los desperatos maar het gaat maar niet goed :( Ik overleef het goed, tot we bij dat huis komen waar die man met die rocket op het dak staat. Dan wordt Gal altijd gedood :S het lukt maar niet om hem levend te houden... Iemand tips?

Groetjes, Dutchy3010

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb zelf ook nog wat tips. En op WikiGta is nog geen omschrijving van de missie dus je hoeft daar niet te kijken :N.

1. Verschuil je achter muren of achter iets anders.

2. Verover een Hood in de buurt en haal daar Homies op

3. Probeer eens Ambulance missies t/m lvl 12 (150 Health)

4. Probeer eens Politie missies t/m lvl 12 (150 Armor)

Ik denk dat je hier wel wat aan hebt...

SilverDust ;)

Als je wanhopig bent: Klik

Bewerkt: door SilverDust
Geplaatst:

Het is de bedoeling om de terretoria waar Cesar Vialpando woont weer terug te winnen. Deze is verovert door de Vagos members. Je moet Cesar levend terug brengen naar zijn gebied.

Je begint in de Grove-Street, je moet daar 2 mensen recruteren en naar Unity Station rijden. Als je dat gedaan hebt vermoord je alle mensen die je tegen komt. Je moet dan bij allemaal flats beginnen Vagos members te vermoorden. Je moet goed oppassen want ze staan tussen allemaal flats en om hoekjes,

Als je dat gelukt is kom je bij het volgende deel van de missie.. Je krijgt dan allemaal mensen in een steegje te zien, die zitten in schuurtjes en komen over de hekken op jullie af. Vermoord hen In sommige schuren liggen health, dus als je bijna dood bent kan je je leven weer bijvullen . Als je hun vermoord hebt loop je verder naar het einde van de steeg, maar pas op dan komen de Vagos ook van achteren op je af.

Als je het 2e deel hebt overleefd kom je bij de woonplaats van Cesar aan. Er staat een mannetje op het dak met een rocketlaunger, deze kan je beste snel dood schieten voordat hij jullie raakt. Daarna moet je gewoon de andere Vagos vermoorden.

Dat was de missie!

Geplaatst: (bewerkt)

Toen ik op wikigta keek kwam erop te staan dat alleen mensen die konden inloggen erop konden kijken ofzowiets iig kwam het erop neer dat alelen de 'leiding' van wikigta erop kon komen...

ik probeerde daarstraks al om dat mannetje gelijk neer te knallen, maar dat lukt me maar niet!

EDIT: Het is gelukt! Dankzij al jullie goede tips!

Bedankt daarvoor!

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

Je moet met de AK-47 gebruiken.

Als je dan mikt op dat ventje met de rocket launcher op dat dak.

Dan kun je vanaf dichtbij hem dood schieten.

Maar dan moet je wel met de AK-47 op zijn hoofd richten. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...