Ar Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) Hoe kun je met een vriend(in) samen in Sant Andreas spelen? Ik had gehoord dat dat kan, iemand tips? Bewerkt: 29 maart 2006 door ViceCity Reageren
Le MrG Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Je kunt dit op 2 manieren doen: Met Multi Theft Auto of SA2Player, nog in de maak Reageren
Typhoon Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) Zoals TheRing zegt kan je met Mutli Theft Auto (MTA) online tegen je vriend/vriendin spelen, dit is een mod je kan hier alleen maar racen, de deathmatch komt later nog. Deze mod kan je downloaden op MTA SA pagina. Dit is alleen voor de pc versie! Mensen van dit forum zijn bezig met een mod genaamd GTA SA 2 Player, dit is een mod waar de missie's en andere dingen in SA kunt doen met een vriend/vriendin, meer info vindt je hier. Verder kun je ook nog SA: MP doen, dat is ook een Multiplayer mod, die is echter nog niet uit. Op de pagina staan wel screens en video's die het bekijken wel waar zijn! Als je GTA SA op de ps2/xbox versie hebt kan je al gewoon 2 player missions doen! Je vindt ze op bepaalde plaatsen die op dit kaartje staan: Druk er even op om het groter te maken. Je loopt gewoon door een markertje die je dan vindt op de aangegeven plaats op de kaart, dan kan je vriend/vriendin een personage kiezen. Dan kun je van alles doen, zoals 2 player missions, of gewoon lekker door het land cruisen, pas wel op dat je niet te ver bij elkaar wegloopt, want dan kan je elkaar niet meer zien. Onder missie's bedoel ik niet story line missie's maar gewoon kleine dingetjes zal ik maar zeggen. Let op, om dit te doen moet je wel 2 controllers hebben! Kijk ook op Wikigta.org @Follow: Bij mij doet het plaatje het wel. Ik zie het nu ook.. Als je hem vanaf Wikigta opslaat komt alleen de gta sa map er te staan, dat was dus het probleem Hier nog de directe link die Follow ook gepost heeft. Bewerkt: 29 maart 2006 door Typhoon Reageren
Goliat Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Wat dacht je van SA:MP Meer informatie: www.sa-mp.com MTA en SA:2P zijn ook goed maar ik denk dat, dat nog wel even kan duren voordat die zijn gereleased. Dus als je nog niet kan wachten kan je ook de PS2 versie kopen, daar zit standaart een 2 player mode in, en zo kan je elk met één controler spelen. Reageren
Follow Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Typhoon, je kaart werkt niet, kijk een op wikigta.org. Directe link naar goeie kaart: Klik De poppetjes zijn geen missies. En de doodskop is een kleine missie. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) @Typhoon: Jou plaatje doet het niet. Alle poppetjes zijn weg, en ook de doodskopjes. ---------- Hier is alsnog de link naar de 2Player. Dit kun je doen in San Andreas. Als je erin loopt kun je wat dingen instellen enzo. Je kunt dan tegen elkaar maar ook met elkaar. Nog een tip, als je dat icoontje bereikt moet je de tweede controller een toets intikken. Daarna kun je een character bij de tweede player uitkiezen. Verder heb ik nog even met de zoekmachine gezocht, dit waren de uitslagen, misschien vind je daar nog wat informatie. Gevonden topics. Nog even over MTA, als je het gedownload hebt van hun site, en je wilt het installeren. Dan moet je je wel registeren, mocht je verder nog vragen hebben. Dan raad ik je aan om even in de MTA: FAQ te kijken. Daar staat allemaal informatie over problemen of missende bestandjes. Veel succes EDIT: Follow je bent me voor Bewerkt: 29 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.