Goliat Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Thema: Grand Theft Auto: Vice City Soort: Art Size: 800 x 1000 pixels(maximaal) Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Inleveren zo snel als het kan. Ik lever mijn creatie na die van mij tegenstander in.
Goliat Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Ok ik ga de mijne nu een beetje afmaken, stuur me PM met jou creatie dan kan ik dit bericht editen als jij de jouwe en ik de mijne af heb. Thabit, succes.
Thabit Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 (bewerkt) edit^^ PB'en vind ik niet nodig, zo kan het ook wel: Bewerkt: 31 maart 2006 door Thabit
Goliat Geplaatst: 31 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 (bewerkt) Ok dit is de mijne: Goliat: Thabit: Bewerkt: 31 maart 2006 door Goliat
Xtreem-designer Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Goliat: Omdat de kleuren beter bij elkaar passen.
Flame^ Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Mwah, ik vind die van Goliat wat minder. De achtergrond is imo te wazig voor de opeens zo scherpe figuren. Ook ziet die render er niet helemaal perfect uit. Nee dan ga ik toch eerder voor Thabit, zijne is gewoon beter, al had het font wel wat mooier gekunt .
Ferre Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Thabit De achtergrond past goed bij mekaar, de zelfde soort zal 'k maar zeggen. Ook leuk dat R* logo, alleen je font. Een VC font is misschien wat mooier. Wat jammer is bij die van Goliat, is dat hij .pjg is. Die renders zijn helemaal niet mooi meer. En hij heeft een totaal andere achtergrond.
Goliat Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 ThabitDe achtergrond past goed bij mekaar, de zelfde soort zal 'k maar zeggen. Ook leuk dat R* logo, alleen je font. Een VC font is misschien wat mooier. Wat jammer is bij die van Goliat, is dat hij .pjg is. Die renders zijn helemaal niet mooi meer. En hij heeft een totaal andere achtergrond. Sorry hoor maar het is gewoon een plaatje met wat color pictuning en tekst: Zie deze site, meer hoef ik er niet over te zeggen. http://www.rockstargames.com/vicecity/desk.../lance_1024.jpg
Thabit Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 (bewerkt) Thabit De achtergrond past goed bij mekaar, de zelfde soort zal 'k maar zeggen. Ook leuk dat R* logo, alleen je font. Een VC font is misschien wat mooier. Wat jammer is bij die van Goliat, is dat hij .pjg is. Die renders zijn helemaal niet mooi meer. En hij heeft een totaal andere achtergrond. Sorry hoor maar het is gewoon een plaatje met wat color pictuning en tekst: Zie deze site, meer hoef ik er niet over te zeggen. http://www.rockstargames.com/vicecity/desk.../lance_1024.jpg Jouw sig is niet eens 100% art, jij hebt geen art achtergrond . Bewerkt: 1 april 2006 door Thabit
Goliat Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Ik wilde je ook niet afkraken ofzo hoor, maar ik heb echt heel hard aan mijn plaatje gewerkt, logo gerendeerd, Lance en die andere man gerendeerd, achtergrond zelf uitgezocht en gecolerpictuned. De jouwe is gewoon een plaatje, maar goed nu maar weer on topic.
Synchro Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 maar ik heb echt heel hard aan mijn plaatje gewerkt, logo gerendeerd,Lance en die andere man gerendeerd, achtergrond zelf uitgezocht en gecolerpictuned. De jouwe is gewoon een plaatje Boeie.. Thabit ziet er veel beter uit .. De achtergrond van jou is niet zo de beste kwaliteit. En die plaatjes van vice city zijn raar uitgeknipt..
Goliat Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 (bewerkt) maar ik heb echt heel hard aan mijn plaatje gewerkt, logo gerendeerd, Lance en die andere man gerendeerd, achtergrond zelf uitgezocht en gecolerpictuned. De jouwe is gewoon een plaatje Boeie.. Thabit ziet er veel beter uit .. De achtergrond van jou is niet zo de beste kwaliteit. En die plaatjes van vice city zijn raar uitgeknipt.. Nee gewoon normaal, en daarna motion blur+overlay Maar ik geef me gewonnen. Ik verlies Thabit wint, ik stop met battlen. Bewerkt: 1 april 2006 door Goliat
Recommended Posts