Proggie Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Hi, Ik weet niet wat er is, maar ik kampeer soms dagen voor het Hyman Memorial Stadium en het gaat gewoon niet open. IK weet ook dat het alleen 's avonds open gaat, maar bij mij gaat het gewoon niet Ik heb Gta Vice City op PS2! Alvast Bedankt Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Gek maar let je wel op de tijd want je kan volgens mij van alleen van 20.00 tot 24.00 naar binnen ben je er dan,want dan kan je pas naar binnen. Reageren
Proggie Geplaatst: 29 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Gek maar let je wel op de tijd want je kan volgens mij van alleen van 20.00 tot 24.00 naar binnen ben je er dan,want dan kan je pas naar binnen. Ik blijf er echt staan ook tussen 20.00 tot 24.00 sta ik daar. Maar ik kan er niet meer binnen Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Maar ga je wel elke deur langs want je moet een bepaalde deur in. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Sta je wel voor de juiste deur? Want je kan alleen naar binnen bij de bovenste set deuren. Het is wel vaker voorgekomen dat mensen de ingang niet kondden vinden, en constant bij de verkeerde deur stondden... Reageren
Proggie Geplaatst: 29 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Maar ga je wel elke deur langs want je moet een bepaalde deur in. Ik sta ook voor de juiste deur, de deuren die je moet bereiken door trappen te nemen naar boven! Ik vindt het zelf ook raar, want voordien lukte het me atijd! Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) Neem voor de zekerheid toch even alle deuren langs wanneer het tijd is want je kan misschien een net een deur verder gaan dan nodig.Zo weet je zeker dat je de goede deur wel neemt. Bewerkt: 29 maart 2006 door gta-liefhebber Reageren
Proggie Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Neem voor de zekerheid toch even alle deuren langs wanneer het tijd is want je kan misschien een net een deur verder gaan dan nodig.Zo weet je zeker dat je de goede deur wel neemt. Nog altijd niet Ik heb er gisteren echt op gelet! Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Ik denk dat je jammergenoeg een bug hebt een foutje in de game als je dat stadiom toch wilt doen zou ik even new game doen en daarmee het proberen succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.