Jump to content

Hyman Memorial Stadium


Proggie

Recommended Posts

Hi,

Ik weet niet wat er is, maar ik kampeer soms dagen voor het Hyman Memorial Stadium en het gaat gewoon niet open. IK weet ook dat het alleen 's avonds open gaat, maar bij mij gaat het gewoon niet :-(

Ik heb Gta Vice City op PS2!

Alvast Bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Gek maar let je wel op de tijd want je kan volgens mij van alleen van 20.00 tot 24.00 naar binnen ben je er dan,want dan kan je pas naar binnen.

Ik blijf er echt staan ook tussen 20.00 tot 24.00 sta ik daar. Maar ik kan er niet meer binnen :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Sta je wel voor de juiste deur? Want je kan alleen naar binnen bij de bovenste set deuren. Het is wel vaker voorgekomen dat mensen de ingang niet kondden vinden, en constant bij de verkeerde deur stondden... :D

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ga je wel elke deur langs want je moet een bepaalde deur in.

Ik sta ook voor de juiste deur, de deuren die je moet bereiken door trappen te nemen naar boven!

Ik vindt het zelf ook raar, want voordien lukte het me atijd! :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Neem voor de zekerheid toch even alle deuren langs wanneer het tijd is want je kan misschien een net een deur verder gaan dan nodig.Zo weet je zeker dat je de goede deur wel neemt.

Bewerkt: door gta-liefhebber
Link to comment
Delen op andere websites

Neem voor de zekerheid toch even alle deuren langs wanneer het tijd is want je kan misschien een net een deur verder gaan dan nodig.Zo weet je zeker dat je de goede deur wel neemt.

Nog altijd niet :-(

Ik heb er gisteren echt op gelet!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...