Barmeesterke Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Kijk dit is iets dat ik zelf maak bij Map editor. Maar ik heb alle Hotring racers nodig en ik krijg er maar één. Hoe zorg ik ervoor dat ik er meer krijg? Alvast bedankt Barmeesterke Reageren
Typhoon Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) Je hebt ze wel allemaal! Maar je kan maar met 1 testen, ik denk dat je dat bedoelt ofniet? Als je in MTA die race begint kunnen alle auto's wel rijden. Maar als je gewoon test kan je maar met 1 auto testen. Bewerkt: 29 maart 2006 door Typhoon Reageren
Barmeesterke Geplaatst: 29 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Ik denk dat ik het een klein beetje verkeerd heb uitgelegd. Wat ik bedoelde was dus hoe krijg je verschillende voertuigen. Ik krijg er maar één maar je kunt er ook verschillende tegelijk zetten. Zoals B.v. een Sanchez en een Pcj 600. Ik wilde dus weten hoe je dat doet. Groetjes Barmeesterke Reageren
Ewoud Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Dan moet je in de map file de voertuigen id's aanpassen Reageren
Barmeesterke Geplaatst: 29 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Waar vind ik die map dan Reageren
Ewoud Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 C:\Program Files\MTA San Andreas\mods\map_editor\maps Hier staan de voertuigen id's: http://user.vces.net/bro/scmidSA.html Reageren
Azer Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Dan moet je in de map file de voertuigen id's aanpassenOf je past gewoon ingame (dus met de Mapeditor) de spawns aan... Reageren
Flame^ Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Hoe? Want zover ik weet kan je maar 1 spawn auto definieren bij Race Settings.. Reageren
Azer Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Hoe? Want zover ik weet kan je maar 1 spawn auto definieren bij Race Settings..nvm, kan je nagaan hoe ver ik me eigenlijk in die mapeditor heb verdiept ach weer een vergeten optie van het MTA team... Reageren
Barmeesterke Geplaatst: 31 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 C:\Program Files\MTA San Andreas\mods\map_editor\mapsHier staan de voertuigen id's: http://user.vces.net/bro/scmidSA.html Hoe open ik die map dan? Reageren
Barmeesterke Geplaatst: 31 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Nu ik het eindelijk heb gevonden en wou bedanken voor jullie hulp is hier dan het eindresultaat. Bedankt en groetjes Barmeesterke Reageren
erterer0 Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Doe eerst je spawnpoint neer zetten doe dan een car change pickup erop plaatsen zet de auto die je wilt in de car settings en zet de spawn time op 9999 en hopsa je hebt een verschillende auto. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.