Jump to content

Wat zal ik doen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zou de Xbox 360 nemen. Waarom? Het gaat mij om de kwaliteit. Oké, een Psp kun je overal mee naar toe nemen maar ik verkies kwaliteit boven mobiliteit. Ik hoop dat dit je geholpen heeft.

Ik zeg niet dat je de Xbox 360 moet nemen, maar het is een advies. En als het aan mij ligt, een goede!

Ik hoop dat ik je geholpen heb,

:cya: Roy

Geplaatst:

Ik zal even zeggen dat ik géén fan ben van Microsoft (althans op gebied van Gameconsoles dan :puh:)

Maar ik denk dat je toch het beste voor de XBox360 moet gaan. Ik zelf heb de PSP wél, en ik vind het ook een fantastisch apparaat, maar ik weet zeker dat de specs van de XBox360 véél beter zijn. Ook ben je in verhouding véél goedkoper uit, want de PSP is echt belachelijk duur, De PSP zelf kost al € 250,- + GTA: LCS= € 45,- of € 50,- en dan heb je óók nog een Memory Stich nodig, die ook al zéker € 50,- kost.

En dan nog mét een Memory Stick als je een beetje fatsoenlijk wat wil opslaan, zonder dat ie al gelijk vol zit, zul je het beste een Memory Stick van 1 GB kunnen nemen. Dat heb ik zelf ook gedaan, en het is gewoon t*ringduur! Ik kwam uit op zo'n € 356, 45 voor de PSP, en dan wil je natuurlijk ook nog wel meer spellen ervoor kopen, etc. etc. Ik denk dat je dan toch nog beter de XBox360 kunt nemen, van de andere kant is de PSP ook weer handig om ergens naartoe te nemen, maar het is wél weer zo'n LCD-schermpje dat én gauw vuil wordt én de zon schint er meestal heel erg in, zodat je weer niks kun zien!

Nou ja, wat je ook kiest, het is beiden heel leuk, ik zou zeggen: koop ze allebei, maar daar heb je nu niks aan. Ik zou dan toch maar zeggen: Neem de XBox360.

Nou ja, veel succes met kiezen! :cya:;)

Geplaatst:

Jah het is een moeilijke beslissing dexbox360 is heel gaaf maar de psps is duurder en je kan het overal meenemen dus ik zou de psp nemen. :Y alee proost é :bier:

Geplaatst:
Jah het is een moeilijke beslissing dexbox360 is heel gaaf maar de psps is duurder en je kan het overal meenemen dus ik zou de psp nemen. :Y alee proost é :bier:

De psp is niet duurder dan de Xbox 360

Ontopic ik zou wachten wat Sony en Nintendo doen want als je de Specs over de PS3 leest zijn die zwaar beter dan de Xbox 360 ,,,

;) ik hoop datt ik heb geholpen

Geplaatst:

Ik zou voor de X-Box 360 gaan.Het is een geweldige Console met overweldigende Graphics.Zeker Oblivion,dit spel heb ik zelf op de PC.En je hebt een groot scherm.Maar het hangt ervan af.Als je veel op reis gaat zou ik de Psp nemen.

Voordelen X-Box 360

+ Groot Scherm

+ Mooie graphics

+Controller ligt goed in de handen

Nadelen X-Box 360

-Geen gratis Online-Gaming

-Duur

Voordelen Psp

+Makkelijk mee te nemen

+Je kan er meerdere dingen mee doen

Nadelen Psp

-Klein Scherm

-Soms een dode Pixel,deze kan je dan wel gratis omruilen

-Soms zon in je scherm

Geplaatst:

Verplaatst naar Algemeen Game Fora. ;)

Ontopic: Ik zou voor de PSP gaan.

En als over een tijdje de PS3 uit komt gaan sparen om deze te kopen.

De PSP kun je namelijk ook aansluiten op de PS3. ;)

Geplaatst:

Het hangt ervanaf wat je het hartst nodig hebt!

Als je al een gameboy hebt, en er nog steeds met veel plezier op speelt dan zou ik voor de Xbox gaan.

Heb je geen Handheld maar wel een PS2/Gamecube/Xbox'1' en je speelt er nogsteeds met veel plezier op zou ik voor de PSP gaan.

De keuze is aan jou, ik zou zeggen: lees veel reviews (Klik,Klik).

Veel Suc6!

Geplaatst:

Er zijn al veel problemen geweest met de xbox360 (telkens vast, kapot na een paar maanden,...)

Psp lijkt mij dan wel een betere keuze en als je nog langer kan wachten denk dan ook eens na over de PS3 en de Revolution + de nieuwste handheld van Microsoft (ahnoewel die nog lang zal wegblijven).

het is ook te zien welke andere consoles of handhelds je hebt en wat voor jou het meest voordeligst is.

Geplaatst: (bewerkt)
Oh als dat het enige is.

Ik denk wel dat ik toch de 360 core edition ga doen.

Bij de premium zit een harddisk, bij de core niet. Een harddisk is nu voor sommige spellen vereist. In de toekomst zouden er meer spellen uit kunnen komen die dat nodig hebben.

EDIT: Bij de premium zitten draadloze controlers, bij core niet. Je zou nog wat verder op internet kunnen kijken wat er nog meer anders aan is.

Oja, een ander verschil is dat de premium overal uitverkocht is en de core niet :puh:

Bewerkt: door Piet-Herr
Geplaatst:
De PlayStation Portable is nu geloof ik afgeprijsd naar een bedrag van 199 eu.

huh?

das dan wel heel vroeg, de DS is nu nog maar 20 euro afgeprijsd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...