Jump to content

Hoe heet de band love fist in het echt?


Mr. Vriecetti

Recommended Posts

Ik heb laatst de sountrack gekocht van gta vc, en vind dat liedje van love fist best goed.

Maar weet iemand of de band ook in het echt bestaad en hou die heet? (ze kunnen zo goed spelen dat ze volgens mij wel een platen contract hebben)

In het boekje staat rockstar's love fist dus daar heb ik ook nie veel aan..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb laatst de sountrack gekocht van gta vc, en vind dat liedje van love fist best goed.

Maar weet iemand of de band ook in het echt bestaad en hou die heet? (ze kunnen zo goed spelen dat ze volgens mij wel een platen contract hebben)

In het boekje staat rockstar's love fist dus daar heb ik ook nie veel aan..

ik ben het wel met je eens... het is een mooi nummer. maar rockstar heeft love fist zelf verzonne.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Lovefist is door rockstar verzonnen, maar die muziek wordt natuurlijk niet door lucht gemaakt.

De band die de nummers heeft gemaakt is Pie Shop, samen met iemand anders die door rockstar is aangewezen.

Lees HIER alles erover..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

mij doen ze wel een beetje aan Iron Maiden denken. dat komt ook door een reclametekst van Love Fist die ik eens ergens zag. Er stond: The Number Of The Breast. Iron Maiden heeft een nummer dat The Number Of The Beast heet.

Link to comment
Delen op andere websites

mij doen ze wel een beetje aan Iron Maiden denken. dat komt ook door een reclametekst van Love Fist die ik eens ergens zag. Er stond: The Number Of The Breast. Iron Maiden heeft een nummer dat The Number Of The Beast heet.

Er zit al een liedje van Iron Maiden in :D en ik vind ze niet echt op elkaar lijken(mijn mening :engel: )

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

mij doen ze wel een beetje aan Iron Maiden denken. dat komt ook door een reclametekst van Love Fist die ik eens ergens zag. Er stond: The Number Of The Breast. Iron Maiden heeft een nummer dat The Number Of The Beast heet.

Er zit al een liedje van Iron Maiden in :D en ik vind ze niet echt op elkaar lijken(mijn mening :engel: )

Dat er al een liedje van Iron Maiden op Vrock kwam wist ik wel, maar toch doen MIJ ze er aan denken.

Link to comment
Delen op andere websites

Let er ook op dat de mensen die het liedje in hebben gespeeld andere mensen zijn dan de Love Fist band die de missie/radio inspreekt.

Love Fist is totaal fictief.

Love Fist was een van de geniale ideeën dat Vice City zo levendig en echt maakte.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...