Mr. Vriecetti Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2006 Ik heb laatst de sountrack gekocht van gta vc, en vind dat liedje van love fist best goed. Maar weet iemand of de band ook in het echt bestaad en hou die heet? (ze kunnen zo goed spelen dat ze volgens mij wel een platen contract hebben) In het boekje staat rockstar's love fist dus daar heb ik ook nie veel aan.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2006 Deze band bestaat niet echt, ik heb wat gezocht en opsommige sites staat dat het een beetje lijkt op de band Spinel Typ. Maar deze band bestaat dus niet echt en is dus allemaal door Rockstargames gedaan, die hebben de liedjes gemaakt etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2006 Ik heb laatst de sountrack gekocht van gta vc, en vind dat liedje van love fist best goed.Maar weet iemand of de band ook in het echt bestaad en hou die heet? (ze kunnen zo goed spelen dat ze volgens mij wel een platen contract hebben) In het boekje staat rockstar's love fist dus daar heb ik ook nie veel aan.. ik ben het wel met je eens... het is een mooi nummer. maar rockstar heeft love fist zelf verzonne. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Assassin Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 Lovefist is door rockstar verzonnen, maar die muziek wordt natuurlijk niet door lucht gemaakt. De band die de nummers heeft gemaakt is Pie Shop, samen met iemand anders die door rockstar is aangewezen. Lees HIER alles erover.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2006 mij doen ze wel een beetje aan Iron Maiden denken. dat komt ook door een reclametekst van Love Fist die ik eens ergens zag. Er stond: The Number Of The Breast. Iron Maiden heeft een nummer dat The Number Of The Beast heet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2006 mij doen ze wel een beetje aan Iron Maiden denken. dat komt ook door een reclametekst van Love Fist die ik eens ergens zag. Er stond: The Number Of The Breast. Iron Maiden heeft een nummer dat The Number Of The Beast heet. Er zit al een liedje van Iron Maiden in en ik vind ze niet echt op elkaar lijken(mijn mening ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2006 mij doen ze wel een beetje aan Iron Maiden denken. dat komt ook door een reclametekst van Love Fist die ik eens ergens zag. Er stond: The Number Of The Breast. Iron Maiden heeft een nummer dat The Number Of The Beast heet. Er zit al een liedje van Iron Maiden in en ik vind ze niet echt op elkaar lijken(mijn mening ) Dat er al een liedje van Iron Maiden op Vrock kwam wist ik wel, maar toch doen MIJ ze er aan denken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2006 Let er ook op dat de mensen die het liedje in hebben gespeeld andere mensen zijn dan de Love Fist band die de missie/radio inspreekt. Love Fist is totaal fictief. Love Fist was een van de geniale ideeën dat Vice City zo levendig en echt maakte. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.