Jump to content

GTA loopt vast, en sluit automatisch af.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

GTA loopt vast zodra ik iets doe zoals een quadbom maken, een AT-400 spawnen, enzovoorts. Vervolgens word het spel automatisch afgesloten.

Uit het foutenrapport wordt ik ook niets wijzer. Onieuw installeren had ook geen zin.

Ik heb hier pas sindskort last van (ongeveer 3 dagen). Het ligt dus ook niet aan de grafische kaart of iets dergelijks.

Kan iemand me helpen? (ik zet zo wel het foutenrapport erbij)

Gr. Alex

EDIT: Hier is het rapport:

foutenrapport9jx.jpg

Bewerkt: door Alexy
Geplaatst:

Heb je gemod of had je nog gemod of heb je wat anders bijzonders gedaan (quadbom maken, een AT-400 spawnen), dan zal het daar aan liggen, ik zou daar dan ook mee stoppen, na een foutenrapport word altijd de programma wat niet lekker loopt of een fout bevat afgesloten.

Als je mods hebt gebruikt verwijder het dan, want daar kunnen ook fouten in zitten.

Geplaatst:

Ik had hem 2 weken geleden opnieuw geïnstallerd, en wat mods erbij gedaan. Ik heb er pas sinds 3/4 dagen last van. Maar ik zal hem wel weer opnieuw installeren, en dan maar geen mods meer.

Bedankt voor je snelle reactie.

Gr. Alex

Alexy, even een tip over modden:

Voordat je gaat modden kan je het beste een backup van je GTA maken, dit doe je door, met de rechter muisknop op de GTA SA map te drukken, dan druk je op kopieren en dan plak je hem gewoon in je Rockstargames map, waar de orgineele ook inzit. Dan kan je beste het gekopierde mapje een andere naam geven bijvoorbeeld: GTA SA backup of GTA SA kopie.

Als je dat gedaan hebt kan je in de ene map modden en in de andere het gewone spel spelen, als het spel door mods dan vast loopt kan je altijd de backup weer als de gewone map maken, en dan weer kopieren dan kan je gewoon weer modden en spelen. Zonder het spel steeds opnieuw te hoefen instaleren.

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Bedankt voor de tip :bier: , zelf niet eens aan gedacht joh :$ . Ik heb wel het meerendeel van de bestanden (die gemod zijn) ge-backupped, maar ook een aantal niet :-( . Ik ga hem wel 'ff opnieuw installeren. Jij ook bedank voor je snelle reactie & goede tip ;) .

Gr. Alex

Nadat je hem hebt gedinstaleerd, en weer geinstaleerd bedoel je?

Zo ja:

Als je hem opnieuw hebt geinstaleerd blijven je savegames gewoon in de San Andreas Userfiles map staan, die map vindt je in mijn documenten. Dus ze gaan niet weg.

Je kan ze nog wel even voor de zekerheid back-upen, dus gewoon even kopieren en dan plakken naar een andere map, maar eigenlijk is dit niet nodig.

En Alexy, eigenlijk mag je niet dubbelposten (2 keer achter elkaar posten). Je kan vervolgens je bericht editen, als er dan lang niemand reageer kan je wel dubbelposten, maar anders is het niet nodig, meestal bekijkt iemand het topic nog wel eens.

Bewerkt: door Typhoon

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...