Jump to content

IPB 1.3 gratis.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo, ik ga een site via byethost starten waarmee je IPB 1.3 kan krijgen, gratis!

Er zijn wel een aantal regels, want het moet eerlijk verdeeld worden de database.

Op iedere server komen er 5 forums op, ik heb er nu al 2 servers gemaakt, dus in het begin al 10 boards!

Ik doe IPB 1.3 omdat die gratis is, en ik geen warez wil doen, dit lijkt op invisionfree, maar dit is de echte IPB 1.3

Let op, dit is met een beveileging update. (Update van invisionpower site gehaald)

Als dit niet mag, sluit het topic dan maar.

Er komt trouwens een site met meer info..

Bewerkt: door Follow
Geplaatst:

Ik wil niet irritant doen maar die server is niet van jou hoor, er staat irritante reclame vanboven op, het is traag, ze hebben maar weinig ruimte.

En waarom maakt die persoon er niet zelf een account op een gratis hosting site.

Daar heb je gelijk in juuldr, maar ik bedoel een server die maakte op een server.

En inderdaad kunen mensen het gewoon uplaoden naar hun host, maar dan moeten hun veel doen zoals chmodden, dus dat moet je dan ook weten, en ik heb ook al bedacht hoe ik mijn site noem: InvisionB

Edit: merkte nu dat ik al niks zei over een site :puh: maar er komt dus een site ervoor op is1.byethost13.com

Geplaatst:
Daar heb je gelijk in juuldr, maar ik bedoel een server die maakte op een server.

En inderdaad kunen mensen het gewoon uplaoden naar hun host, maar dan moeten hun veel doen zoals chmodden, dus dat moet je dan ook weten, en ik heb ook al bedacht hoe ik mijn site noem: InvisionB

Edit: merkte nu dat ik al niks zei over een site :puh: maar er komt dus een site ervoor op is1.byethost13.com

Ik denk dat een beetje webmaster dit liever zelf doet en dit ook kan.

Geplaatst:

Uh?

Als mensen IPB 1.3 gemakkelijk willen installen kunnen ze gewoon toch naar invisionfree gaan?

Het zijn weliswaar iets minder functies, maar het is gebruiksvriendelijker+ze moeten niet op jou wachten... ;)(ideal voor beginners)

En de niet-beginners kunnen het zelf installen.

Geplaatst:

Daar had ik ook gedacht samurai, dus heb ik besloten dat ik wat extra doe:

Logo veranderen

Skin plaatjes uploaden

En een handleiding om skins erop te zetten.

En meer...

Daarvoor kan je bij een pagina zijn op mijn site die komt ;)

Geplaatst:

Oke, bedankt, ik zet trouwens ook een vaste tijd in als ik het upload, dat voorkomt mij weer tijd.

Ik zla mijn best doen, maar als iemand wil helpen is hij welkom.

Geplaatst:

Als jij voor de host zorgt wil ik best wel helpen.

Zowel met installen als met support voor de 'klanten', indien die er zijn. :puh:

Geplaatst:

Ja, is goed, ik probeerde al de site upteloaden, maar het ging langzaam, probeer het straks nog wel een keer.

Geplaatst:
Via byethost gaat je projecte helemaal de soep in draaien denk ik. :clown:

Weet jij een betere host dan?

Ik weet er niet 1 dan.

Geplaatst:

Lol, voor zo'n project moet je minstens 100-200€ betalen wil je het een succes laten worden.

En dat geld moet je dan uitgeven aan een eigen webserver, + je moet hem zelf kunnen onderhouden (= heel veel tijd en kennis).

Ik zeg wel hoe ik het doe:

Ik upload de forum bestanden in de aangemaakte directory.

De persoon die er 1 wilt stuurt een berichtje.

En ik stuur de mysql database gegevens voor de install. :D

En ik verstop ook een geheimpje op de site voor de lol :puh:

Edit: Dringende vraag:

Hoe verander ik het onderste gedeelte, net als bij invisionfree.

Want dan zet ik er mijn site neer voor ipb1.3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...