Follow Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) Hallo, ik ga een site via byethost starten waarmee je IPB 1.3 kan krijgen, gratis! Er zijn wel een aantal regels, want het moet eerlijk verdeeld worden de database. Op iedere server komen er 5 forums op, ik heb er nu al 2 servers gemaakt, dus in het begin al 10 boards! Ik doe IPB 1.3 omdat die gratis is, en ik geen warez wil doen, dit lijkt op invisionfree, maar dit is de echte IPB 1.3 Let op, dit is met een beveileging update. (Update van invisionpower site gehaald) Als dit niet mag, sluit het topic dan maar. Er komt trouwens een site met meer info.. Bewerkt: 29 maart 2006 door Follow Reageren
Argon Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Ik wil niet irritant doen maar die server is niet van jou hoor, er staat irritante reclame vanboven op, het is traag, ze hebben maar weinig ruimte. En waarom maakt die persoon er niet zelf een account op een gratis hosting site. Reageren
Follow Geplaatst: 29 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) Daar heb je gelijk in juuldr, maar ik bedoel een server die maakte op een server. En inderdaad kunen mensen het gewoon uplaoden naar hun host, maar dan moeten hun veel doen zoals chmodden, dus dat moet je dan ook weten, en ik heb ook al bedacht hoe ik mijn site noem: InvisionB Edit: merkte nu dat ik al niks zei over een site maar er komt dus een site ervoor op is1.byethost13.com Bewerkt: 29 maart 2006 door Follow Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Ik heb er al een dus hoeft niet, en anders had ik het ook niet gedaan Reageren
Argon Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Daar heb je gelijk in juuldr, maar ik bedoel een server die maakte op een server.En inderdaad kunen mensen het gewoon uplaoden naar hun host, maar dan moeten hun veel doen zoals chmodden, dus dat moet je dan ook weten, en ik heb ook al bedacht hoe ik mijn site noem: InvisionB Edit: merkte nu dat ik al niks zei over een site maar er komt dus een site ervoor op is1.byethost13.com Ik denk dat een beetje webmaster dit liever zelf doet en dit ook kan. Reageren
Samurai Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Uh? Als mensen IPB 1.3 gemakkelijk willen installen kunnen ze gewoon toch naar invisionfree gaan? Het zijn weliswaar iets minder functies, maar het is gebruiksvriendelijker+ze moeten niet op jou wachten... (ideal voor beginners) En de niet-beginners kunnen het zelf installen. Reageren
Follow Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Daar had ik ook gedacht samurai, dus heb ik besloten dat ik wat extra doe: Logo veranderen Skin plaatjes uploaden En een handleiding om skins erop te zetten. En meer... Daarvoor kan je bij een pagina zijn op mijn site die komt Reageren
Samurai Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 MM, ik wens je veel succes, je zal het nodig hebben... Ik denk niet dat het een succes zal worden. Reageren
Follow Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Oke, bedankt, ik zet trouwens ook een vaste tijd in als ik het upload, dat voorkomt mij weer tijd. Ik zla mijn best doen, maar als iemand wil helpen is hij welkom. Reageren
Samurai Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Als jij voor de host zorgt wil ik best wel helpen. Zowel met installen als met support voor de 'klanten', indien die er zijn. Reageren
Follow Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Ja, is goed, ik probeerde al de site upteloaden, maar het ging langzaam, probeer het straks nog wel een keer. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Via byethost gaat je projecte helemaal de soep in draaien denk ik. Reageren
Follow Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Via byethost gaat je projecte helemaal de soep in draaien denk ik. Weet jij een betere host dan? Ik weet er niet 1 dan. Reageren
Argon Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Lol, voor zo'n project moet je minstens 100-200€ betalen wil je het een succes laten worden. En dat geld moet je dan uitgeven aan een eigen webserver, + je moet hem zelf kunnen onderhouden (= heel veel tijd en kennis). Reageren
Follow Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 (bewerkt) Ik zeg wel hoe ik het doe: Ik upload de forum bestanden in de aangemaakte directory. De persoon die er 1 wilt stuurt een berichtje. En ik stuur de mysql database gegevens voor de install. En ik verstop ook een geheimpje op de site voor de lol Edit: Dringende vraag: Hoe verander ik het onderste gedeelte, net als bij invisionfree. Want dan zet ik er mijn site neer voor ipb1.3 Bewerkt: 30 maart 2006 door Follow Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.