Argon Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Lol, je wilt zo iets gaan maken en je weet niet eens hoe het in elkaar zit , ik denk dat je er echt meer kennis van moet hebben hoor Follow. Maargoed, je moet het gewoon in de template bewerken (ik dacht bij template warpapper (ofzoiets)) Reageren
Gangsta Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 (bewerkt) Dit gaat wel moeilijk voor je worden... Je kan je naam etc. zetten bij Board Wrappers. Het enige nadeel is dat ze het dan wel kunnen bewerken. En als byethost het merkt dat jij zoveel accounts hebt word je waarschijnlijk geband. Je wilt hetzelfde doen als InvisionFree? Bewerkt: 30 maart 2006 door Gangsta Reageren
Le MrG Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Je wilt hetzelfde doen als InvisionFree? Ik denk het wel, maar of dit ook een sucess word? Je kunt ook gewoon naar InvisionIze voor die extra's die hij bied Stel daar een vraag, en er komt een antwoord Reageren
Argon Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Je wilt hetzelfde doen als InvisionFree? Ik denk het wel, maar of dit ook een sucess word? Je kunt ook gewoon naar InvisionIze voor die extra's die hij bied Stel daar een vraag, en er komt een antwoord En die mensen kennen waarschijnlijk php op hun duimpje, en als je zoveel forums als hun gaat hosten moet je 900000000 accounts gaan maken op byethost en ik denk niet dat zij dat willen. Reageren
Le MrG Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Ok, hier mijn onzinnige post: Zou je denken? Reageren
Follow Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 (bewerkt) Ik ben hiermee gestopt, als je toch nog een forum wilt, PB mij en zeg je host inloggegegevens en je host ip met je host ip gebruikersnaam en wachtwoord. Bij byethost kan je het beste de hele mail kopieren en plakken, dat maakt mij het duidelijker. Ik zag er gelijk bij waarom, Ik ben nu bezig met VideoViewer, mijn soort videoviewers, zie de topic bij grapichs algemeen. Bewerkt: 1 april 2006 door Follow Reageren
Argon Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Ik ben hiermee gestopt, als je toch nog een forum wilt, PB mij en zeg je host inloggegegevens en je host ip met je host ip gebruikersnaam en wachtwoord.Bij byethost kan je het beste de hele mail kopieren en plakken, dat maakt mij het duidelijker. Ik zag er gelijk bij waarom, Ik ben nu bezig met VideoViewer, mijn soort videoviewers, zie de topic bij grapichs algemeen. Voila, ik zei het toch dat het niks ging worden... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.