Jump to content

Save Games overzetten.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb dit maar niet bij Hardware problemen gezet. Het is immers geen probleem.

Op onze computer staan meerdere gebruikers geregistreerd. Ik speel soms GTA op de account van anderen. Nu kan ik, zo heb ik ontdekt, niet mijn saved game wat ik gesaved heb op mijn eigen account, niet laden op het andere account. Met andere woorden, ik moet voor ieder account waarop ik GTA speel een ander save game maken.

Nu was mijn vraag of het mogelijk is om het saved game wat op mijn eigen naam staat, te kunnen kopiëren naar de namen van de andere accounts, zodat ik voor mijn eigen spel waarbij ik ondertussen druk bezig ben de 100% te halen, niet hoef aan te melden bij mijn eigen account op windows.

Ik heb het zo goed mogelijk geprobeerd uit te leggen, maar mocht het nog steeds vaag zijn, meld het dan even. In ieder geval alvast bedankt voor jullie reacties!

RogierS.

Geplaatst:

Als je je savegame op alle account wilt hebben, dan kun je hem bijvoorbeeld even uploaden via RapidShare, en dan moet je de download link even ergens opslaan.

Dan ga je naar de verschillende accounts, en dan download je de Savegame overal, en sla je het op bij je GTA San Andreas User Files.

Zo werkt het in ieder geval wel! ;)

Succes ermee! :Y

Geplaatst:

Lukt het mischien niet om in gta sa user files van je save game een snelkoppeling van te maken je kan het proberen, maar je moet het kunnen verdubbelen.

Misschien weten anderen hoe dat moet

Geplaatst:

Je kan hem simpel op een floppie zetten en dan als je dan op een andere account gaat, 'm even in je

mijn documenten-->> gta San Andreas User Files maps zetten.

Als je 'm upload dan moet je 'm elke keer downloaden, dus met een floppie is het veel makkelijker en sneller wat dat betreft.

Succes.

Geplaatst: (bewerkt)

Kan je die savegames niet gewoon op een diskette of of usbstick kopieren en dan weer in je eigen account in de userfile map plaatsen?

Is toch hetzelfde principe als uploaden maar dan wat makkelijker en sneller.

Of denk ik nou weer te simpel :cab: .

EDIT: Goliat was me verdorie net voor.. Toch niet zo stom gedacht dus van mij...

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

Ja dat is wel een goed plan. En dan moet ik het in de User Files zetten? OK, ik zal het gaan proberen en jullie horen er van. Bedankt!

Geplaatst:
En dan moet ik het in de User Files zetten?

Ja, in San Andreas User Files (Mijn Documenten). Mocht je geen floppy of een USB-stick iets dergenlijks hebben, dan kun je hem altijd naar jezelf mailen. Je stuurd naar de ontvanger (jezelf) de savegame in de bijlage. Dan haal je hem op en plaats je hem in San Andreas User Files van je eigen account ;)

Geplaatst:

snelkoppeling gaat natuurlijk helemaal niet werken

!!! voordat je hieraan begint maak trouwens maar een copy van allebei de GTA San Andreas User Files mappen zodat je het niet kan verpesten !!!!

maar nog makkelijker

ga met verkenner naar je mijn documenten

kopieer uit

C:\Documents and Settings\weetikveel\GTA San Andreas User Files\

de benodigde gtasasf(nummer).b

naar

C:\Documents and Settings\All Users\Documenten

en dan doe je afmelden , en aanmelden

en dan kopieeer je uit

C:\Documents and Settings\All Users\Documenten

weer naar de andere

C:\Documents and Settings\andereweetikveel\GTA San Andreas User Files\

....

als de rechten onderling niet zeer zwaar zijn gezet kun je ook gewoon van de ene naar de andere mijn documenten kopieeren ;)

Geplaatst:

je moet zorgen dat je (stel nou dat je hem op slot 8 heb staan) geen savegames op slot 8 heb staan, heb je dat wel dan moet je hem gewoon saven op een ander (laden en dan saven op een ander). op een floppy of USB stick zetten of naar jezelf mailen als bijlage en klaar!!!!!

Geplaatst: (bewerkt)

edit graag gedaan /edit

je moet zorgen dat je (stel nou dat je hem op slot 8 heb staan) geen savegames op slot 8 heb staan, heb je dat wel dan moet je hem gewoon saven op een ander (laden en dan saven op een ander). op een floppy of USB stick zetten of naar jezelf mailen als bijlage en klaar!!!!!

stel je wilt de laatste savegame kopieeren , je kan als je in de andere map al een gtasasf8.b hebt maar bijvoorbeeld nog geen gtasasf4.b het bestand ook gewoon eerst in de originele map hem plakken (zodat je een "kopie van gtasasf8.b" krijgt) die verplaatsen naar de andere map en hem hernoemen naar gtasasf4.b

.. overigens

voor de oplettende onder ons .. het is zowieso verstandig regelmatig de gehele map safe games te kopieeren ..

a. kun je nooit een safe game verne-uh-pesten

b. kun je altijd nog eens 'die ene leuke missie' spelen

Bewerkt: door coz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...