Ruurd31 Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Het staat nu 6-3 voor RonaldVC, ik hoop dat ik hem nog in kan halen! Bedankt voor de stemmen op mij, tot nu toe. Mijn stem heb je erbij! Ik vind die van jou gewoon mooier, die van RonaldVC is wat vreemd op de zij-kanten. In mijn ogen, ziet die van Niels er wat hipper en vleuriger uit. Netjes strak, gewoon die heeft het. Stem: Niels
Follow Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Mijn stem gaat naar: RonaldVC Ik wens jullie allebij wel veel geluk toe.
Mazzeltje Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Mijn stem gaat naar Niels. Ik vindt hem gewoon iets mooier dan die van Ronald. Sorry Ronald. :$
Matiscus Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Sommige mensen kennen de regels nog niet van het juist raten... Lees alstublief eerst de regels voor je je stem uitbrengt! ------------------------------------------------------------------------------------------ RonaldVC: Mooie achtergrond. Heeft een blur gebruikt als ik me niet vergis. Juist jammer dat de helft van de afbeelding bedekt is met rotsen. Verder heb ik er niks op aan te merken. Misschien had je beter geweest met ook een portie scanlines en dan op overlay of soft light gezet. Dan had het misschien nog iets mooier geweest. -Niels-: Mooi achtergrond, net gelijk RonaldVC. Jammer dat je scanlines zo hard staan. Verder heb ik er niets op aan te merken. De achtergrond geeft me rust. Moeilijke keus. Mijn stem gaat toch naar RonaldVC. Ik vind het erg jammer van die scanlines bij niels.
-Niels- Geplaatst: 31 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 (bewerkt) Kom op mensen, er kan nog meer gestemt worden. Dit is een leuke en spannende battle! Bewerkt: 31 maart 2006 door -Niels-
-Niels- Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Oke, het is 8-5 voor RonaldVC geworden. Gefeliciteerd RonaldVC, dit puntje heb je verdient.
.Levi. Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Winnaar RonaldVC + 1 punt. Verliezer -Niels- - 1 punt. In het vervolg niet meer zelf je topic sluiten. Closed.
Recommended Posts