crazyanz Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 (bewerkt) Ik had gta vice city uitgeleend aan een jonge hier uit de straat maar toen ik um terug kreeg was cd1 kapot :angry: nou is hij pas 9 dus kon niet al te pissed worden maar nu kan ik dus mooi niet meer spelen en ga dus echt niete en nieuwe kopen voor alleen cd1 dus weet iemand hoe ik aan een copy van cd 1 kan komen ??? ik zat al te denken aan een nocd crack maar heb der geen kunnen vinden. (voor de mensen die nu denken dat ik aan een gratis copy probeer te komen ik kan foto's maken van de kapotte cd ) p.s hallo allemaal ik ben nieuw hier :lol: :blink: Bewerkt: 25 september 2004 door crazyanz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 Koop gewoon een nieuwe, vice city kost maar 20 euro. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
crazyanz Geplaatst: 25 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 next neej joking ik vind het idee 2 keer dokke voor het zlefd een beetje dom dus oplossingen die geen geld kosten ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 next neej joking ik vind het idee 2 keer dokke voor het zlefd een beetje dom dus oplossingen die geen geld kosten ??? je kent vast wel iemand anders met vice city ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
crazyanz Geplaatst: 25 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 ja maar ik wil gewoon dit weekend ff kunnen spelen ben net achter deze site gekomen en wil die mods weleens uitproberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 vind je het echt nodig om hier over 5 topic's te openen? <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 vind je het echt nodig om hier over 5 topic's te openen? <_< Dat was een foutje, ging perongelijk, kijk maar in de andere daar zei hij: kreeg paar keer melding mail not deliverd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
crazyanz Geplaatst: 25 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 dus niemand die ff snel een crack of een dll weet die werkt (heb al wat nocd fixen geprobeert maar die werken dus allemala niet cke romdat me instal cd legaal is ofzo ) dan maar ff rond vargen of k van iemand cd1 kan copieeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 :lol: Laat die jongen van 9 jaar betalen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 helaas we mogen hier niet over cracks praten, waar je ze vandaan haalt, je zal VC wel in de winkel opnieuw moeten kopen helaas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
crazyanz Geplaatst: 25 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 naja morgen ga k bij iemand cd1 halen ff copieren (en dta is legaal want ik heb de echte ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2004 Je kan het proberen, maar dat is NIET legaal, en ze zijn copy protected Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2004 Kopiëren is nooit legaal, ook al heb je hem ooit legaal gekocht, ook al heb je je originele CD nog en ook al kan je er niets aan doen dat je gekochte CD naar z'n grootje... Je kan het hoogstens gerechtvaardigd vinden, maar het is nooit legaal. En met illegale versies mogen we je helaas niet helpen. Ik zou inderdaad zeggen; Haal verhaal bij die vriend van negen (en zijn ouders), of haal een nieuwe voor die €20,=. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2004 kopieren is alleen legaal als je zelf een muziek CD samesteld...de rest is allemaal illegaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2004 ik heb een no cd crack Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.