Jump to content

help cd1 kapot


crazyanz

Recommended Posts

Ik had gta vice city uitgeleend aan een jonge hier uit de straat maar toen ik um terug kreeg was cd1 kapot :angry: nou is hij pas 9 dus kon niet al te pissed worden maar nu kan ik dus mooi niet meer spelen en ga dus echt niete en nieuwe kopen voor alleen cd1 :puh: dus weet iemand hoe ik aan een copy van cd 1 kan komen ??? ik zat al te denken aan een nocd crack maar heb der geen kunnen vinden. (voor de mensen die nu denken dat ik aan een gratis copy probeer te komen ik kan foto's maken van de kapotte cd ;))

p.s hallo allemaal ik ben nieuw hier :lol: :D:blink:

Bewerkt: door crazyanz
Link to comment
Delen op andere websites

dus niemand die ff snel een crack of een dll weet die werkt (heb al wat nocd fixen geprobeert maar die werken dus allemala niet cke romdat me instal cd legaal is ofzo :puh:) :( dan maar ff rond vargen of k van iemand cd1 kan copieeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Kopiëren is nooit legaal, ook al heb je hem ooit legaal gekocht, ook al heb je je originele CD nog en ook al kan je er niets aan doen dat je gekochte CD naar z'n grootje... Je kan het hoogstens gerechtvaardigd vinden, maar het is nooit legaal.

En met illegale versies mogen we je helaas niet helpen.

Ik zou inderdaad zeggen; Haal verhaal bij die vriend van negen (en zijn ouders), of haal een nieuwe voor die €20,=.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...