Mania-92 Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2004 niet dat ik hem gebruik hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2004 kopieren is alleen legaal als je zelf een muziek CD samesteld...de rest is allemaal illegaal Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Wat jij zegt klopt, maar het is volgens mij toch echt ook toegestaan om een van je spellen te kopieren voor jezelf. (binnen eigen huis). Zolang je die gekopieerde spellen niet openbaart is er niks aan de hand... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2004 Je kunt het een beetje vergelijken met cd's je koopt het om de maker ervan te steunen , niet dat 1 cd het gaat maken , maar als 1 iemand hem koopt en de rest hem lekker kopierd dan gaan ze niet veel meer verdienen Correct me if i am wrong Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2004 Waarom leen je dan je cd uit als hij pas negen jaar is? En trouwens gta san andreas komt over een maantje uit dus je kan daar ook op wachten :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2004 hij heeft vc voor de pc dus denk niet dat hij dan sa voor de playstation wil Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.