Sunray Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 ik weet dat het hier niet hoort maar waar dan wel ? euhm me playstation 2 disck dus san andreas gaat niet meer op me playstation bij load game begint die vast te lopen en dan staat er playstation 2 cant read the disk of san andreas ofzoiets hoe komt dit alstublief help mij Reageren
oorsmeer Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 miss een kras op de cd of hij is miss gwoon vies Reageren
Sunray Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 er zitten wel veel krassen op maar het is niet die vuil want dat is er al af en het is niets met me playstation want de andere spellen gaan en de memory card ook Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Het komt id door de krassen want read betekent lezen dus je playstation kan de cd niet lezen. dus ik denk dat je gta sa opnieuw moet kopen of wat anders. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Ik heb een gelijkaardig probleem. Ik heb gesaved in een hotelsuite van Pirates 's Men. En ik start het vandaag op (PS2) alles verloopt goed, ik ben in men hotelsuite, maar dan als ik naar beuten in de gele marker van de deur loopt dan laadt het Pirates 's Men maar het scherm blijft zwart met rechtsvanonder Pirates 's Men. Dan na een tijdje komt er op 'Error reading San Andreasdisc' Is dat ook door men Cd-rom? Heel veel krassen staan er toch niet op, en anders zou hij toch ook niet de hotelsuite kunnen lezen, ofwel? Heeft iemand dat nog gehad of weet iemand wat het probleem is? Alvast bedankt, Jon-asses Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Hey Jon-asses, Het probleem is niet moeilijk te ontdekken. Er is waarschijnlijk iets met je CD van SA of er is ietes met je PS2. Je kunt eens proberen de CD van SA heel goed schoon te maken, bijvoorbeeld even goed afspoelen onder de kraan en daarna met een lekkere zachte doek de CD schoonmaken. Verder kun je ook even proberen je PS2 CD-Speler even te openen (dat ding waar je CD in moet). Dan blaas je heel hard en nog eens hard. Porbeer hem schoon te blazen, want misschien zit er wat op de lens. Mocht je nog een schoonmaak-cd thuis hebben liggen, dan kun je die altijd even erin doen. Alvast veel succes. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) Hey Jon-asses,Het probleem is niet moeilijk te ontdekken. Er is waarschijnlijk iets met je CD van SA of er is ietes met je PS2. Je kunt eens proberen de CD van SA heel goed schoon te maken, bijvoorbeeld even goed afspoelen onder de kraan en daarna met een lekkere zachte doek de CD schoonmaken. Verder kun je ook even proberen je PS2 CD-Speler even te openen (dat ding waar je CD in moet). Dan blaas je heel hard en nog eens hard. Porbeer hem schoon te blazen, want misschien zit er wat op de lens. Mocht je nog een schoonmaak-cd thuis hebben liggen, dan kun je die altijd even erin doen. Alvast veel succes. Aan men PS2 ligt het zeker niet want ik kan nog andere games spelen. Ik heb men CD al eens met een doekje afgekuist, maar nog niet onder de kraan gehouden, ik zal het eens proberen. Hopelijk lukt het! Ik edit men post al het gelukt is. Héél veel dank Ruurd! EDIT: En, ja het is weer gelukt, ik bedank je nog eens Ruurd echt waar bedankt! Bewerkt: 6 april 2006 door Jon-asses Reageren
Samurai Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Dit had ik ook, soms bij het loaden, soms als ik mijn savehouse uitkwam. Bij gamemania[belgie] kan je je CD herstellen. Of zelf kan je het proberen. Reageren
Little Mister Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) Het kan ook dat op de laser stof zit en vuiltjes, dat hij hem dan moeilijker leest, dit heb ik ook. Daar moet je een speciale CD voor hebben en dan die erin en bij zitten er dan nummers op. Dan gaat die CD die nummer afspelen en maakt hij door een soort borsteltje gelijk de laser schoon. Bewerkt: 8 april 2006 door Little Mister Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.