the master14 Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 mijn gta sloot weer gewoon af toen ik heb had geinstaleerd en toen ik 2 auto´s erin zetten de scooter had ik veranderd en liept die nog normaal dus ik dacht laat ik ook de auto´s veranderen. toen ik de virgo en de stallion veranderde kwam weer de fout die ik er laats ook bij had gezet (zie hetzelfde onderwerp) kan iemand me helpen
~> GizmO <~ Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Dan heb je iets fout gedaan met het veranderen van de auto/scooter. Ik denk dat je het beste alles weer overnieuw kan instaleren. En ik raad je aan volgende keer backups te maken. Heb je dit keer de zelfde auto als hiervoor erin gedaan? Want dan kan dar misschien de fout in zitten. Ik wens je veel succes.
DaBeast Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Toevallig MTA geinstaleerd? Zo ja: instaleer SA opnieuw. Zo nee: Gebruik je een crack[/font] ? Zo ja: Probeer eens een ander/de originele exe. Probeer je mod anders eens te instaleren via GTA mod installer of een dergelijk programma. Greetz
Matiscus Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Wat veel mensen vergeten in de modding wereld is de readme lezen. De Scooter/auto werkt hoogs waarschijnlijk wel. Maar je bent gewoon de lijnen dat je moet vervangen in sommige files in de SA folder vergeten? Daarom crasht het spel. Had ik ook in het begin. De belangrijkste lijn is de verhicle.ide. Ik wens je nog veel succes, Matiscus
the master14 Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 nee de readme had ik wel gelezen en gedaan maar ik gebruik wel een crack.
Matiscus Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Het spijt me, dan mogen we hier jou niet verder helpen. Dus ik ben verplicht om een het topic op slot te doen. Verdere vragen wil ik wel beantwoorden via PM. Maar hier mag het helaas niet. -Closed-
Recommended Posts