toonn Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 hallo ik zou graag de scania vrachtwagen( http://www.grandtheftauto.fr/garage/gtasa/1460.php ) installeren met de sa mod installer. maar ik kan er eigenlijk niet goed aan uit wat je allemaal moet kiezen want ik heb nog niet zoveel ervaring met deze mod installer en de readme is in het engels en dat kan ik ook al niet goed. zou iemand mij in stappen kunnen uitleggen wat ik miet kiezen? Reageren
Wazuup Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Ik zou het gewoon op deze manier doen. Succes Greetz Wazuup Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Ik heb ook een uitgebreide versie *url verwijderd* >>> Door Jorge_F: De link die Wazuup heeft gegeven is goed genoeg, graag niet links posten naar andere GTA sites<<< Reageren
toonn Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Kan je me het alsjeblieft uitleggen met de mod installer want ik werk niet zo graag met de img tool Reageren
toonn Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 please, kan iemand die iest van de mod installer weet mij helpen.Ik zou hem echt graag installeren. Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 please, kan iemand die iest van de mod installer weet mij helpen.Ik zou hem echt graag installeren. heb weet wel iets makkelijkers wordt je vanzelf duidelijk download op www.gtagames.nl de gta mod installer hier is de link gta mod installer Reageren
toonn Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2006 dat hha dik al lang gedaan hoor , ik heb ook al auto's geinstalleerd met dat ding. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.