Cobra (Euf-Squad Member Elite) Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Als je in zo'n trainer de 100% complete cheat doet is dat ook echt zo? Kent iemand 'n savegame waarbij alle eilanden beschikbaar zijn maar dat de gangs er nog steeds wel zijn want anders word het spel echt saai, gewoon alleen dat ik overal kan komen enal Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 (bewerkt) Ik zoek even 1 voor je op, edit mijn bericht. Edit: Oke, maar voor andere geïntereseerden hier een savegame. Bewerkt: 30 maart 2006 door -Matthijs- Reageren
Cobra (Euf-Squad Member Elite) Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Ah laat maar toch thnx, ik heb al gevonden, de all open up mod toch thnx deze site 0wns Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 om tog maar je vraag te beantwoorden JA ik heb die trainer namelijk zelf ook. Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 maar bij die savegame staat dat alle gebieden zijn overgenomen Reageren
~Mario~ Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Ik zou er wel 1 voor je opzoeken als je even wacht. Reageren
paganizondac12 Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 tis toch veel leuker om zelf 100%te hale? Reageren
~Mario~ Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 http://grandtheftauto.filefront.com/file/1...Save_Game;43034 Op deze site kan je hem direct vinden.Ik heb je email al gelezen. Maar nog niet beantwoord.Hier is het duidelijke antwoordt dus. Laat het even weten als het niet gelukt is, oke? Reageren
Little Mister Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Met die trainer heb je niet echt 100% wat ik weet. Je hebt alle missies nog en al die andere dingen. Het enige is dat je een geldbedrag en die voertuigen bij je safehouse krijgt. Ook volgens mij nog alle tags, photo ops en oysters, oja ook nog oneindig ammo. Maar dat was volgens mij alles. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.