Timotees Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Hallo, Ik heb een orginele timesyc.dat nodig? Zou iemand die kunnen uploaden, want ik heb hem met me stomme kop zitten veranderen. Hij staat in de sanandreas/data folder. BVD, Timotees Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 (bewerkt) Ik zal even voor je kijken, ik edit mijn bericht. BTW: Moet timesyc.dat niet timecyc.dat zijn? ---- Ik heb hier een timecyc.dat, ik hoop dat je deze bedoelt, succes verder! Bewerkt: 30 maart 2006 door -Matthijs- Reageren
Dynamic Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Dat is het niet.. Er staat duidelijk Orginele timesyc Dynamic! Reageren
gangster28 Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 En als die er nou eens niet is? alleen de timecyc.dat en de timecycp. Reageren
Timotees Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Bedankt gangster, Typfoutje moet kunnen:) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.