Jump to content

aerodynamische houding

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe kan ik in godsnaam een goede aerodynamische houding krijgen op een motor?

Ik druk nu heel snel achter elkaar 8 in op het numpad. Dan schiet CJ steeds met zijn hoofd een stukje naar beneden, zodat de motor wel sneller gaat dan normaal. Maar nu moet ik een unique stunt jump doen op het vliegveld van Los Santos, waarbij ik enorm veel snelheid nodig heb (moet 265 feet springen). Dat lukt dus niet met steeds op 8 drukken, ik kom gewoon niet ver genoeg. De missie op het verlaten vliegveld dat je snel met je motor een vliegtuig in moest rijden lukte hierdoor ook al niet.

Heeft iemand enig idee hoe ik een goede aerodynamische houding krijg?

Geplaatst: (bewerkt)

Telkens Je pijl toets die naar boven wijst

achter elkaar intikken niet vasthouden maar drukken loslaten drukken enz..

Zo ga je heel hard rijde.. Werkt aleen bij motoren ;)

Dynamic

Lol ruurd ik was eerdeeeeeer :puh:

Bewerkt: door Dynamic
Geplaatst:

Ik druk nu het pijltje naar voren in en tegelijkertijd druk ik heel snel op 8. Op die manier rijd ik redelijk aerodynamisch, maar nog lang niet goed genoeg. CJ zit heel schokkerig op zijn motor.

Geplaatst:

Dit is eigenljk de lastigste sprong van allemaal. Misschien helpen deze tips en truckjes:

Dit is waarschijnlijk de lastigste van alle sprongen. Je vindt hem op de startbaan van het vliegveld in Los Santos. De bedoeling is over het gele bordje met de tekst <-ST8^S-> heen te springen en minimaal te landen bij het rode bord met de tekst 06L-2. Neem een aanloop helemaal vanaf het uiterste punt van het vliegveld, blijf zo aerodynamisch mogelijk om meer snelheid te ontwikkelen en zorg dat je zo min mogelijk in het gras terecht komt. Op het laatst insturen en ook in de lucht zo ver mogelijk proberen te komen. Uiteindelijk moet het lukken om 265 ft. (ongeveer) te springen.

Misschien helpen foto's ook nog wel. Dan moet je even hier kijken. Bij nummer 9 :Y

Geplaatst:
Dit is eigenljk de lastigste sprong van allemaal. Misschien helpen deze tips en truckjes:
Dit is waarschijnlijk de lastigste van alle sprongen. Je vindt hem op de startbaan van het vliegveld in Los Santos. De bedoeling is over het gele bordje met de tekst <-ST8^S-> heen te springen en minimaal te landen bij het rode bord met de tekst 06L-2. Neem een aanloop helemaal vanaf het uiterste punt van het vliegveld, blijf zo aerodynamisch mogelijk om meer snelheid te ontwikkelen en zorg dat je zo min mogelijk in het gras terecht komt. Op het laatst insturen en ook in de lucht zo ver mogelijk proberen te komen. Uiteindelijk moet het lukken om 265 ft. (ongeveer) te springen.

Misschien helpen foto's ook nog wel. Dan moet je even hier kijken. Bij nummer 9 :Y

Ja, deze moet ik doen ja. De site die jij nu geeft ken ik al. Daar staat ook dat dit de moeilijkste is van allemaal. Maar toch bedankt :*D

Ik ken ook een filmpje van die ene missie dat je snel een vliegtuig in moet rijden en meteen vanaf de start rijd de motor in aerodynamische houding. Mij lukt het echt niet:S

Je kunt altijd de savegame aavraag forum gebruiken, als je het spel op de PC hebt. Daar haalt iemand de missie voor jou. Ik raad je aan om goed naar het voorbeeld en even naar de regeltjes te kijken. Savegame Aanvraag forum.

Verder bedoel je vast de missie Stowaway. Daar moet je ook voor-over-leunen om in het vliegtuig te komen. Je moet proberen in het uiterste hoekje van het vliegveld te starten. Probeer met de 'kont' van je NRG-500 (snelste moter, deze moet je wel gebruiken!) in de verste hoek te staan. Race er dan op af, en probeer zo weinig mogenlijk te sturen. Dit neemt snelheid af, en win je weer een paar meters. Verder is het natuurlijk wel proberen!

EDIT:

NRG-500: De NRG-500 (>>plaatje<<) is de allersnelte moter uit San Andreas. Als je voor-over-leunt ga je nog sneller en kun je nog meer meters produceren voor de Jump. Dit voertuig kun je vinden in Los Santos, in de parkeer garage. Verder staat hij ook bij de moter-school in Las Venturas, je moet daar wel alle medailles goud hebben. Er zijn nog meer locaties, maar die vind je >>hier<<. Chek de bolletjes ;)

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Ik gebruikte in ieder geval de verkeerde motor, ik gebruikte altijd de PCJ 600 :N

Nu kom ik bij die stunt jump maximaal tot 240 feet. Nog ff oefenen en ik kom wel aan de 265 hoop ik :*D

Gehaald!

Bedankt allemaal, het lag gewoon aan de motor dat ik niet zover kwam :bonk:

>>> Door .Levi.: In het vervolg even de edit-knop gebruiken. Daarmee bewerk je je bericht en zorg je ervoor dat je niet twee keer onder elkaar post.

De edit-knop kun je rechts boven aan je post vinden als je de (calired skin) gebruikt. Rechts onder als je (pop orange skin) gebruikt.<<<

Bewerkt: door .Levi.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...