Cobra (Euf-Squad Member Elite) Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Ik heb n savegame gedownload als ik 'm laad dan krijg ik een error :S Misschien komt dit omdat ik noob mod gebruik? hoe fix ik dat ik die savegame toch kan laden Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 (bewerkt) Waar heb je de savegame opgeslagen ?[/font] Bovenstaande tekst hoeft niet meer beantwoord worden Bewerkt: 30 maart 2006 door xboxsonnic Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 (bewerkt) Ja, dit komt doordat je n00bmod hebt gebruikt. Als je een savegame download die niet op n00bmod is "ingespeeld" (dus begonnen), dan zal hij niet werken op een computer met n00bmod. Je zult als je San Andreas wilt spelen, gewoon een nieuw spel moeten beginnen. Je kunt de savegame niet "fixen", het enige wat je kan doen is om een n00bmod savegame te downloaden. Deze savegames kun je »hier« downloaden. Deze savegames zijn voor de 2e versie van n00bmod, dus je zult niet n00bmod v1.0 moeten hebben. In de download link die ik je gaf zitten heel wat savegames, er zit een 100% savegame bij, maar ook gewoon elke keer gesaved als je op het volgende eiland komt. Je kunt zo gewoon verder spelen op het volgende eiland. Wil je in Las Venturas beginnen, dan download je die. Wil je 100%, dan download je die savegame. Volgens mij ben je er al achter, maar een savegame moet je in de map San Andreas User Files plaatsen, deze map bevind zich in Mijn Documenten. Bewerkt: 30 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
Cobra (Euf-Squad Member Elite) Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 thnx Reageren
GTA-Gangstertje Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Ja, dit komt doordat je n00bmod hebt gebruikt. Als je een savegame download die niet op n00bmod is "ingespeeld" (dus begonnen), dan zal hij niet werken op een computer met n00bmod. Je zult als je San Andreas wilt spelen, gewoon een nieuw spel moeten beginnen. Je kunt de savegame niet "fixen", het enige wat je kan doen is om een n00bmod savegame te downloaden. Deze savegames kun je »hier« downloaden. Deze savegames zijn voor de 2e versie van n00bmod, dus je zult niet n00bmod v1.0 moeten hebben. In de download link die ik je gaf zitten heel wat savegames, er zit een 100% savegame bij, maar ook gewoon elke keer gesaved als je op het volgende eiland komt. Je kunt zo gewoon verder spelen op het volgende eiland. Wil je in Las Venturas beginnen, dan download je die. Wil je 100%, dan download je die savegame. Volgens mij ben je er al achter, maar een savegame moet je in de map San Andreas User Files plaatsen, deze map bevind zich in Mijn Documenten. idd net wat ruurd zegt je ken geen savegams loaden als je noobmode hebt dan meot je weer helemaal overnieuw beginnen xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.