Xtreem-designer Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 ziet er mooi uit een 8 Reageren
.Levi. Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Zeer mooie signature heb je hier gemaakt Froodooo. Dit is weer iets anders dan wat je meestal doen vind ik. Het lijkt wel of je Angeld Strokes hebt gebruikt? In ieder geval, je hebt je best gedaan zie ik. Je tekst vind ik dit keer ook veel beter dan normaal (eindelijk geen outerglow of dat hele rechte). Je hebt er dit keer echt iets speciaals van gemaakt. Je hebt nu de F van Froodooo wat groter gemaakt en een ander kleurtje gegeven, en juist doordat springt je tekst wat beter naarvoren. Jammer van die render, ik vind hem namelijk wat "te" uitgerekt. Shift ingedrukt houden tijdens het resizen is het best. Misschien had je de render ook een beetje kunnen inblenden. Maar in overal een nice siggie you made there. Ik geef je een 8,3 Reageren
Froodooo Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Het lijkt wel of je Angeld Strokes hebt gebruikt? Ja, ik heb heel veel effecten over elkaar heen gebruikt, en die Angeld Strokes zat daar volgens mij ook tussen! En natuurlijk bedankt voor jullie rates en cijfers, xboxsonnic en .Levi.! Nog meer? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Nog meer? Aber natürlich! Ik vind het echt een vet mooie sig! vooral die achtergrond vind ik spetterend, met dat rode kruis, en die verticale strepen. De render vind ik weer wat 'saai'', daarmee bedoel ik dat hij niet echt ingeblend is en hij valt een beetje op. (Als je snapt wat ik bedoel.) Misschien kon je hem wat waziger maken. (Smaken verschillen) Lettertype niks mis mee, goed gekozen en mooie kleuren. De kleur van je border is ook heel goed vind ik, het past mooi bij de achtergrond. Alleen vind ik het mooier dat de border om de gehele sig gaat. ------------ Achtergrond:9.1 Render:7.3 Lettertype:8 Border:6.8 1e Indruk:7.8 Gehele Indruk:8.5 Totaal: 8 Reageren
Yohan Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Niets op aan te merken helemaal top.. 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.