RED_DEVIL Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Hey, vraag 1 : Weet iemand waar ik een kart kan vinden in gta sa. vraag 2 : Ik heb een melding gekregen van gta dat ik zelf een gang kan beninnen met 5 man. Hoe doe ik da Alvast bedankt Reageren
.Levi. Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Vraag 1: Klik hier. Vraag 2: Ps2: Richt op je gang en druk pijltje naar boven om ze mee te nemen. Wil je ze laten staat druk dan op pijltje naar beneden, je moet wel weer op ze richten. PC: Richt op hen en druk op G, hen laten staat richt dan weer op hun en druk op H. Dit kon je ook allemaal met de zoekfunctie vinden. Op wikigta.org kun je ook ontzettend veel informatie vinden. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 (bewerkt) Hey,vraag 1 : Weet iemand waar ik een kart kan vinden in gta sa. Vraag 1: Klik hier. Bij de rode bolletjes op de kaart van .Levi., betekend dat je na een bepaalde missie deze karts op een plek staan. Deze missie heet Cut Throat Business. Als je deze gehaald hebt, dan komen deze op allemaal plekken te staan. Info Cut Throat Business >>> Door .Levi.: Klopt, goed dat je het even zegt, anders zoek je je rot..<<< Bewerkt: 30 maart 2006 door .Levi. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.