Dutchy3010 Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 (bewerkt) Ik ben nu bij de laatste missie, end of line, en ik kan mijn auto maar niet onder sweet krijgen! Ten eerste houd ik de brandweerwagen niet bij... als dat dan lukt, dan haal ik het net niet om de auto onder sweet te krijgen... heeft iemand tips? of heeft iemand een kaartje hoe die brandweerwagen rijdt? alvast bedankt! Edit: owja, en op wikigta kan ik niet komen (tenminste niet bij end of line) Bewerkt: 30 maart 2006 door Dutchy3010 Reageren
lordremy Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 gewoon blijven volgen hoor:P anders doe ik em wel ff. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 anders doe ik em wel ff. Dan kan ik niet meer zeggen dat ik het helemaal alelen heb gedaan, dus bedankt voor het aanbod, maar dat wil ik liever niet... heeft iemand tips? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 (bewerkt) Dan kan ik niet meer zeggen dat ik het helemaal alelen heb gedaan, dus bedankt voor het aanbod, maar dat wil ik liever niet... heeft iemand tips? Ja hoor. Als die agent uit de brandweer wagen komt om op Sweet zijn handen te slaan, dan moet je onder Sweet gaan rijden (onder de ladder dus). Sweet zal zich dan boven op de auto waar jij in zit laten vallen. Verder is hij wel moeilijk om er meer bij te vertellen, dus »hier« is een filmpje. Als je die ziet, begrijp je precies hoe het moet. Ik hoop dat ik je goed geinformeerd heb via "woorden" en via een filmpje. ------ EDIT: Met het kaartje: Bij het rode blokje begin je, je achtervolgt dan de brandweer wagen. Je maakt dan een hele route door Los Santos (Ga niet te ver van de brandweer wagen rijden, anders gaat de missie verloren). De rode route is het stuk dat je gewoon de brandweer moet achtervolgen. Als je dan door Los Santos bent gegaan, kom je bij het licht blauwe stuk uit. Op dit stuk zal er op Sweet zijn handen geslagen worden, je moet hem nu gaan opvangen. Als het ballkje leeg is, gaat de missie verloren. Bewerkt: 30 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
Dago58x Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Nou het bedoeling is gewoon achtervolgen Als je bij zo een snel weg rijdt dan staat er Sweet's crip Als je in het midden blijft kan sweet makkelijk naar de auto.. En dan moet je zelf gaan schieten.. dan heb je de missie gehaald.. Veel succes.. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 (bewerkt) Bedankt ik kan alleen niet onder de ladder komen, ben altijd te laat nou, zal het nog eens proberen, en alvast bedankt voor het kaartje (en de link naar het filmpje..) Edit: Bedankt! Ik heb heel veel aan dat kaartje, want ik wist niet waar ik op een gegeven moment uithing zeg maar! Ik hoop dat het nu wel gaat lukken Bewerkt: 30 maart 2006 door Dutchy3010 Reageren
Goliat Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 (bewerkt) Bedankt ik kan alleen niet onder de ladder komen, ben altijd te laat nou, zal het nog eens proberen, en alvast bedankt voor het kaartje (en de link naar het filmpje..) Ik denk dat er geen tips zijn om op tijd te zijn, mij lukte het ook pas na ongeveer 10 keer proberen dus ik raad je gewoon aan om het keer op keer te proberen. Succes. Bewerkt: 30 maart 2006 door Goliat Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Maar je moet dan ook nog de hele tijd het eerste deel doen toch? daar was ik de eerste keer gelijk al voorbij, maar daarna khem het al 5x gedaan ofzo en tlukt nog niet (of ik beuk ergens tegenaan, of ik ben net te laat :S) Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Mij is het al de eerste keer gelukt. Je moet gewoon lekker snel rijden. Maar wel een beetje afstand houden van Tenpeny. Probeer op de snelweg heel hard te rijden. Als je op de snelweg komt moet je Sweet opvangen. Maar als je op de snelweg komt gelijk heel dicht achter Tenpeny rijden. het moet gewoon lukken. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Kan je toevallig ook ergens een stukje afsnijden ofzo? Reageren
Goliat Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Kan je toevallig ook ergens een stukje afsnijden ofzo? Waardoor kom je steeds te laat aan bij sweet? Omdat je ergens tegenaanbotst? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 ja, of op zijn kop ging dat laatste vooral op dat stuk zandpaadje.. echt heel irritant, want dan moet je gelijk heel die missie opnieuw doen, ook heel dat gebouw Reageren
Goliat Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 (bewerkt) Nou normaal gesproken als je als de missie failed is kan je gewoon daarna weer verder als je de missie nog een keer doet verder met het gedeelte dat sweet aan die brandweerwagen gaat hangen. Mischien is dit met andere versies anders, maar dat weet ik ook niet. Edit: En als je achter de de brandweerwagen aan rijdt, probeer dan de achtervolging te analyseren: waar ging het mis, waar moet je de volgende keer op letten? etc. Zo is het mij ook gelukt. Nogmaals succes. Bewerkt: 30 maart 2006 door Goliat Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 (bewerkt) De achtervolging is best wel simpel als je snapt hoe hij moet. Blijf gewoon rustig achter de brandweer wagen aanrijden, neem (bijna) geen risico's. Je auto is bulletproof en die moletovs die op jou worden gegooit, kun je meer zien als een afleiding. Je auto kan immers niet stuk. Als je dat de hele route rustig blijft rijden, blijf je netjes achter de brandweer wagen rijden. Als je ook nog dezelfde snelheid houd als de brandweer wagen is er geen probleem. Je komt dan op den duur bij het lichtblauwe stuk van mijn kaartje uit. Je rijdt dan dicht genoeg op de brandweer wagen en als er dan op Sweets zijn handen wordt geslagen, dan kun je zo je cabrio eronder rijden Voor alle duidelijkheid help ik je nog een keertje : Blijf rustig de hele route achter de brandweerwagen rijden. Laat niet teveel ruimte tussen de brandweerwagen en jou wagen komen. Probeer dezelfde snelheid te houden als de brandweer wagen, en neem geen risico's! Ga echt hard rijden als er op Sweets zijn handen wordt geslagen. Als er op Sweet's zijn handen wordt, rijdt dan snel je cabrio onder Sweet. Bewerkt: 31 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 31 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Nou normaal gesproken als je als de missie failed is kan je gewoon daarna weer verder als je de missie nog een keer doet verder met het gedeelte dat sweet aan die brandweerwagen gaat hangen. Is dat zo? Ik doe altijd als een missie failed weer opnieuw het spel starten zeg maar, omdat ik anders helemala terug moet rijden naar sweet kzal het eens proberen als dat zo is ben ik echt blij! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.