DenkaanHenk Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Of je kan ook een save game neerzetten. Dan doen andere het voor je. In het save game forum. Reageren
Goliat Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 (bewerkt) Of je kan ook een save game neerzetten. Dan doen andere het voor je. In het save game forum. Hij heeft het al eerder gezegd: Hij wil de laatste missie helemaal zelf doen zodat hij kan zeggen dat hij 'm helemaal zelf heeft uitgespeeld. En daar kan ik hem geen ongelijk in geven. Bewerkt: 31 maart 2006 door Goliat Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 (bewerkt) Hij heeft het al eerder gezegd: Hij wil de laatste missie helemaal zelf doen zodat hij kan zeggen dat hij 'm helemaal zelf heeft uitgespeeld. En daar kan ik hem geen ongelijk in geven. Ten eerste ben ik geen 'hij' en 'hem' maar een 'zij' en 'haar' ook meisjes vinden gta leuk hoor Ten tweede, ja, dat heb ik gezegd, ik wil het liever zelf doen EDIT: IK HEB HEM GEHAALD! Het is dan toch nog gelukt Ik dacht, laat ik nog maar een keer proberen (oefening baart kunst eej ) en dan kan ik gelijk checken of het waar is dat je bij het tweede deel (achtervolging + schieten) kunt beginnen zeg maar... dat kon niet, want ik haalde hem in 1 keer! Dankzij al jullie adviezen! hartstikke bedankt dus! Bewerkt: 1 april 2006 door Dutchy3010 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.