kees1991 Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 (bewerkt) ik heb een truck mod geinstaleerd nu rijd mijn truck een halfe meter bofen de grond weet iemand hoe je dit op lost ?? ik heb dislexie dus let niet op mijn type fouten Bewerkt: 30 maart 2006 door kees1991 Reageren
ikt Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Vervang hem eens met de DFT-30... Misschien dat dat helpt. Reageren
DaBeast Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Ik denk dat de Y-as niet op 0 staat. Probeer hem eens te vervangen door een grotere auto/vrachtwagen. Greetz Reageren
Matiscus Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 ik heb dislexie dus let niet op mijn type fouten Ik weet dit al dat je dit hebt, en ik heb er alle begrip en respect voor. Over die truck, als je er niet onder kunt lopen dat hebben ze de verkeerde col gebruikt. En kan je er ook met rijden? Reageren
kees1991 Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 ja ik kan er in rijden of ik eronder kan weet ik niet ik rij wel erg makelijk over de autos heen waar kan ik de Y-ass veranderen dan ?? als ik hem voor een andere auto vervan dan gaat die agterkant niet meer omhoog dat kon eerst wel sodat je er een auto op kon rijden. hier voor moet die wel op de grond rijden anders rij ik onder de truk door. en bedankt Matiscus voor het respect toonen van u maar ik denk inderdaar dat de fout bij de Y-ass sit maar waar verander ik dit ??/ Reageren
Matiscus Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Ik ben al heellang bezig met het uitpluizen van auto's in sa hoe het werkt enzo. Maar als je de auto niet laat spawnen heb je geen Y-ass. Denk ik. Kan je anders even de mod posten? Dan test ik even voor jou. En kijk ik wat ik kan doen. Reageren
kees1991 Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 oke http://rapidshare.de/files/16807327/DFTDumper.zip.html alst u blieft Reageren
Matiscus Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Bij mij werkt hij wel. Hier een screen. Ik zag een bestand in de folder zitten genaamd "cargrp.dat" Heb je die vervangen in je gta sa\data folder? Reageren
kees1991 Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 nee hat ik niet gedaan maar ik heb het nu ook ik heb wat met vehicles.ide en handling.ide site prutsen en nu doet die het bij mij ook dike lol die auto je kunt er nu een andere auto op rijden en dan er meer gaan gasen en dan bijft die nog staan ook nog Reageren
Matiscus Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Probleem opgelost dus. Succes nog met de modding wereld. Als je vragen hebt kan je mij ook altijd Pm'n. Greetz Matiscus. Reageren
kees1991 Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 oke u ook veel Succes en voral plesier dat sal ik de volgende keer seker doen u Pm'n. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.